معاون جهاد کشاورزی استان زنجان خبر داد:

زمینه سازی برای صادرات محصولات کشاورزی زنجان به عراق

۱۳۹۳/۰۷/۰۸ - ۱۹:۲۸:۳۳
کد خبر: ۲۲۵۵۴۱
اکبر کرامتی گفت: با صادرات محصولات کشاورزی زنجان به عراق گام مهمی در ایجاد رونق در بخش اقتصاد کشاورزی استان برداشته می‌شود.

معاون جهاد کشاورزی استان امروز در گفت‎وگو با خبرنگار برنا در زنجان با اشاره به سفر گروه عراقی به زنجان اظهار داشت: توافقات اولیه در راستای صادرات محصولاتی همچون زیتون از زنجان به استان کربلا بین مسئولان دو استان انجام شده ولی نیازمند تکمیل و بازنگری است.
 
کرامتی بیان داشت: مسئولان عراقی از کارشناسان کشاورزی استان زنجان دعوت به همکاری کرده و خواستار بازدید این کارشناسان از محل تولیدات کشاورزی کشورشان را دارند.

این مسئول تصریح کرد: بازدید از مناطق کشاورزی استان کربلا را در دستور کار خود قرار داده و قرار است کارشناسان کشاورزی زنجان برای بازدید از محل‌‌های مورد نظر مسئولان عراقی به این استان سفر کنند.

وی عنوان کرد: در سفر گروه عراقی به زنجان سعی شد تا با معرفی محصولات کشاورزی تولیدی استان زمینه صادرات این محصولات به کشور عراق فراهم شود.


معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: مسئولان عراقی درصدد ایجاد کمربند سبز در مسیر کربلا به نجف هستند که برای این منظور خواهان نهال‌های زیتون تولیدی شهرستان طارم بوده و در این راستا در زمینه نوع رقم، شرایط کشت و به‌ زراعی گیاه زیتون از کارشناسان کشاورزی زنجان در خواست راهنمایی و مشاوره دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز