رئیس حوزه هنری استان زنجان خبر داد:

۱۲۸ اثربه دبیرخانه جشنواره قرآنی گناهان زبانی ارسال شد

۱۳۹۳/۰۷/۰۸ - ۱۹:۰۲:۲۷
کد خبر: ۲۲۵۷۷۰
۱۲۸ اثربه دبیرخانه جشنواره قرآنی گناهان زبانی ارسال شد
حمید رضا اسماعیلی از حضور 55 هنرمند در جشنواره قرآنی گناهان زبانی خبر داد.

رئیس حوزه هنری استان امروز در گفت‎وگو با خبرنگار برنا در زنجان اظهار داشت: دومین جشنواره قرآنی تقبیح 'گناهان زبانی' به صورت منطقه‎ای و با موضوع گناهان زبانی از دیدگاه قرآن و احادیث برگزار می‎شود.
 
اسماعیلی بیان کرد: این دوره از جشنواره در چهار بخش کاریکاتور، فیلم 100 ثانیه ای، داستانک و شعر طنز برگزار شده و جمال رحمتی، همایون اسعدیان، ساسان ناطق و ناصر فیض به ترتیب دبیران علمی این چهار بخش جشنواره هستند.
 
این مسئول گفت: آشنایی هر چه بیشتر هنرمندان با ابعاد گوناگون ادبی و هنری قرآن و معرفی بیشتر قرآن به عنوان الگوی اعتقادی و فکری و زیبایی شناسی به عنوان پشتوانه غنی هنرهای ایرانی نیز از دیگر اهداف مهم این جشنواره است .

وی با بیان اینکه در مجموع 128 اثر از 55 هنرمند به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است ادامه داد: با توجه به برگزاری تخصصی این دوره از جشنواره، آثار ارسالی از کیفیت بهتری نسبت به دوره قبل برخوردار است.
 
رییس حوزه هنری استان زنجان با یادآوری اینکه اسامی برگزیدگان این جشنواره پس از داوری نهایی آثار توسط هیئت داوران از طریق سایت اطلاع رسانی حوزه هنری استان زنجان به نشانی www.artzanjan.irاعلام می شود، گفت: دومین جشنواره قرآنی 'گناهان زبانی' با مشارکت موسسه دارالقرآن کریم زنجان برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز