رییس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه استان زنجان خبر داد

اعزام ۱۳ هزار دانش‌آموز دختر و پسر زنجانی به اردوهای راهیان نور

۱۳۹۳/۰۷/۲۹ - ۱۴:۴۷:۰۷
کد خبر: ۲۳۰۸۱۶
اعزام ۱۳ هزار دانش‌آموز دختر و پسر زنجانی به اردوهای راهیان نور
محسن احمدی‌تبار گفت: 13 هزار دانش‌آموزان دختر و پسر مدارس استان زنجان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه انصارالمهدی (عج) استان امروز در گفتگو با خبرنگار برنا در زنجان اظهار کرد: اردوهای راهیان نور بسیج دانش‌آموزی هر سال با حضور اقشار مختلف جامعه در سطح استان زنجان برگزار می‌شود.
 
احمدی تبار با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی از 19 مهر ماه جاری در زنجان آغاز شده است، ادامه داد: اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی تا نیمه دوم آبان ماه سال‌جاری ادامه خواهد داشت.

این مسئول با اشاره به اینکه در طول این مدت پیش‌بینی می‌شود 13 هزار دانش‌آموزان دختر و پسر استان زنجان به مناطق عملیاتی اعزام شوند، گفت: دانش‌آموزان زنجانی استقبال خوبی از اردوهای راهیان نور دارند.
 
وی افزود: از زمان آغاز اردوها تاکنون دانش‌آموزان شهرستان‌های خدابنده و خرم‌دره به اردوهای راهیان نور غرب کشور اعزام شدند.
 
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه در این دوره دانش‌آموزان پسر دوره دوم متوسطه به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند، اظهار کرد: اعزام دانش‌آموزان پسر به اردوهای راهیان نور تا پایان مهر ماه جاری ادامه دارد.

احمدی تبار با بیان به اینکه اعزام دانش‌آموزان دختر استان زنجان به اردوهای راهیان نور از اول آبان ماه سال‌جاری آغاز می‌شود، متذکر شد: اعزام دانش‌آموزان دختر به اردوهای راهیان نور تا پایان نیمه آبان ماه جاری ادامه دارد.
 
این مسئول با اشاره به اینکه تعداد دانش‌آموزان پسر حاضر در این اردوها بیشتر از دانش‌آموزان دختر است، افزود: مدت زمان رفت و برگشت دانش‌آموزان در این اردوها نیز 2 روز است.

وی به اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور غرب کشور اشاره کرد و یادآور شد: این اردوها با هدف آشنا کردن نسل جوان با اهداف انقلاب و آرمان‌های امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز