رئیس آموزش و پرورش بجنورد:

۶۰ هزار دانش‌آموز بجنوردی راهی کلاس‌های درس می‌شوند

۱۳۹۱/۰۶/۱۶ - ۱۹:۴۳:۰۵
کد خبر: ۱۰۱۷۴۴
۶۰ هزار دانش‌آموز بجنوردی راهی کلاس‌های درس می‌شوند
رئیس آموزش و پرورش بجنورد اعلام کرد: 456 واحد سازمانی آماده پذیرش 60 هزار دانش‌آموز بجنوردی در سال تحصیلی جدید هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان شمالی، جمشید عین‌بیگی در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: تمام آمادگی‌ها برای بازگشایی مدارس در سطح شهرستان فراهم شده است.
 
وی با اشاره به بازدیدهای میدانی از مدارس برای آغاز سال تحصیلی گفت: این بازدیدها تا آغاز سال تحصیلی برای فراهم شدن محیطی مناسب برای حضور دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید ادامه خواهد داشت.‌

وی با اشاره به اینکه 456 واحد سازمانی آماده پذیرش دانش‌آموزان بجنورد در سطوح مختلف تحصیلی هستند، گفت: از این تعداد واحد سازمانی 230 واحد ابتدایی، 121 واحد راهنمایی و 96 واحد متوسطه نظری هستند.

دبیر شورای آموزش و پرورش بجنورد، اجرای سه پروژه مقاوم سازی با اعتبارات اداره کل نوسازی، ایجاد 60 کلاس جدید، احداث سالن چندمنظوره و چهار کلاس در آموزشگاه پروین با اعتبار 800 میلیون ریال و همچنین احداث شش باب نمازخانه با اعتبار هر کدام 248 میلیون ریال را از جمله اقدامات انجام شده برای بازگشایی مدارس شهرستان اعلام کرد.

وی همچنین از برخورداری 152 کلاس درس بجنورد از سیستم هوشمند خبر داد و اظهار کرد: این فعالیت در راستای سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های آموزش و پرورش برای بهره‌مندی بیشتر دانش آموزان از سیستم‌های نوین آموزشی صورت می‌گیرد.

عین‌بیگی مجموع این اقدامات را نشان از اهتمام آموزش و پرورش برای آماده سازی مطلوب مدارس برای حضور شاداب و با نشاط دانش‌آموزان شهرستان در سال تحصیلی دانست.

نظر شما