رییس کل دادگستری خراسان شمالی خبر داد

ارائه ۵۳۰۰ مشاوره در دادگستری خراسان شمالی

۱۳۹۱/۰۷/۰۵ - ۱۸:۴۱:۲۹
کد خبر: ۱۰۳۲۰۹
ارائه ۵۳۰۰ مشاوره در دادگستری خراسان شمالی
رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: پنج هزار و 317 مشاوره طی ماه گذشته در مراکز مشاوره این دادگستری انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان شمالی، احمد کیخسروی رییس کل دادگستری خراسان شمالی در تشریح عملکرد واحدهای ارشاد و معاضدت قضایی استان اظهار داشت: چهار هزار و 806 نفر از مراجعان به صورت حضوری و 511 نفر نیز از طریق تلفنی از خدمات مشاوره‌ای این واحد استفاده کرده‌اند.

وی تصریح کرد: معرفی 272 نفر به عریضه‌نویسی و توضیح رای برای 173 نفر از مراجعان نیز از اقدامات انجام شده این واحد در ماه گذشته بوده است.

کیخسروی گفت: دادگستری بجنورد در مدت مشابه هزار و 419 مشاوره حضوری و 161 مشاوره تلفنی و دادگستری فاروج 453 مشاوره حضوری و 87 مشاوره تلفنی داشته است.

وی افزود: دادگستری شیروان 950 مشاوره حضوری و 163 مشاوره تلفنی داشته و در جاجرم به 300 نفر مشاوره حضوری و به 21 نفر مشاوره تلفنی ارایه شده است.
 
رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: 421 مشاوره حضوری در دادگستری مانه و سملقان، 216 مشاوره حضوری و 13 مشاوره تلفنی در اسفراین و 110 مشاوره حضوری و 45 مشاوره تلفنی در راز و جرگلان انجام شده است.

وی اظهار کرد: مهم‌ترین موضوعات مطروحه در این مشاوره‌ها مطالبه طلب، توضیح دادنامه، مالی، خلع ید، ایراد ضرب عمدی، سرقت، مسایل خانوادگی و حصر وراثت بوده است.

به گفته کیخسروی 20 نفر از مراجعان که درخواست‌هایشان نیاز به رسیدگی داشت به ادارات معرفی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز