تا پایان سال ۹۱؛

سامانه تلویزیونی راز و جرگلان دیجیتال می‌شود

۱۳۹۱/۰۷/۰۵ - ۱۸:۴۹:۲۴
کد خبر: ۱۰۳۲۱۳
سامانه تلویزیونی راز و جرگلان دیجیتال می‌شود
مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی گفت: سامانه تلویزیونی دیجیتال تا پایان سال 91 در بخش راز و جرگلان راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان شمالی، احمد مهدوی مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی در نشست با امام جمعه و بخشدار راز و جرگلان اظهار داشت: برای راه‌اندازی این سیستم، دو نقطه شامل شهر راز و ایستگاه تخته باغلق تا پایان سال جاری به سیستم سامانه تلویزیونی دیجیتال مجهز می‌شوند.
 
وی با اشاره به اولویت صدا و سیما در پوشش شبکه‌های تلویزیونی نقاط مختلف استان تصریح کرد: دامنه برنامه‌سازی رسانه را در گسترش و اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر قرار داده‌ایم.

حجه الاسلام غفاری امام جمعه راز نیز در این نشست گفت: راز و جرگلان الگوی موفق اتحاد بین اقوام مختلف استان است و انتظار می‌رود، موفقیت‌ها و توانمندی‌های این منطقه در صدا و سیمای استان بیشتر مدنظر قرار گرفته و به آن پرداخته شود.

وی با قدردانی از رویکرد صدا و سیما در زمینه انعکاس خطبه‌های نماز جمعه افزود: صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی، مدیریت و برنامه‌ریزی مناسبی در پخش خطبه‌ها و برنامه‌های نماز جمعه دارد که این امر در کشور بی نظیر است.

بخشدار راز و جرگلان نیز در این نشست خواستار توجه رسانه استانی به مناطق محروم و بخش‌های مرزی استان شد و گفت: توجه مردم منطقه به صدا و سیما به ویژه برنامه‌های شبکه استانی قابل توجه است.

علی اصغر ریواده افزود: صدا و سیما می‌تواند با معرفی هرچه بیشتر توانمندی‌های منطقه، زمینه شکوفایی استعدادهای مردم به ویژه قشر جوان را فراهم کند.

نظر شما