مدیر آموزش و پرورش اسفراین:

اردوگاه فرهنگی شهید مطهری اسفراین بهره‌برداری می‌شود

۱۳۹۱/۰۷/۰۸ - ۱۸:۰۰:۴۷
کد خبر: ۱۰۳۳۳۲
اردوگاه فرهنگی شهید مطهری اسفراین بهره‌برداری می‌شود
مدیر آموزش و پرورش اسفراین گفت: اردوگاه فرهنگی و تربیتی شهید مطهری این شهرستان تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان شمالی، نجفعلی شاکری اظهار داشت: این اردوگاه فرهنگی و تربیتی هم‌اکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
 
وی افزود: این اردوگاه به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در منطقه ییلاقی اطراف رودخانه روئین در حال احداث است که 10 میلیارد ریال اعتبار برای آن اختصاص داده و بخشی از آن هم هزینه شده است.

شاکری تصریح کرد: استخر سرپوشیده آموزش و پرورش هم در حال احداث است و تاکنون 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری برسد.

همچنین رییس مشارکت‌های مردمی و امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی، از راه‌اندازی سایت افلاکیان با موضوع ایثار و شهادت خبر داد.

محمدباقر یزدانی گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه و تعمیق باورهای دینی و انتقال آن به نسل حاضر و همچنین معرفی شهدای معلّم و دانش آموز استان سایت امور شاهد و ایثارگران این اداره‌کل با موضوع ایثار و شهادت با نام افلاکیان آغاز به کار کرد.

وی اظهار داشت: سایت مذکور به آدرس aflakyan.nkhschool.ir در سایت اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی نیز لینک شده است و زندگینامه شهدای معلم و دانش‌آموز استان، تصاویر، دست‌نوشته‌ها و وصایای شهدا، خاطرات شهدا، ایثارگران و رزمندگان و مطالبی با عناوین فرهنگ ایثار و شهادت از جمله موضوعاتی است که در سایت مذکور وجود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز