فرمانده انتظامی جاجرم خبر داد

توقیف ۱۰۸ دستگاه وسائط نقلیه متخلف در جاجرم

۱۳۹۱/۰۷/۰۸ - ۱۸:۰۶:۰۴
کد خبر: ۱۰۳۳۴۰
توقیف ۱۰۸ دستگاه وسائط نقلیه متخلف در جاجرم
فرمانده انتظامی جاجرم از توقیف 108 دستگاه وسایط نقلیه متخلف طی شهریورماه امسال در محورهای درون شهری و برون شهری این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان شمالی، محمد قربانی با اشاره به اینکه پلیس با قاطعیت با متخلفان رانندگی برخورد می‌کند، اظهار داشت: طی مدت یادشده 100 دستگاه موتورسیکلت و هشت دستگاه خودرو از رانندگان متخلف توقیف شدند.

وی با بیان اینکه 16 فقره تصادف جرحی در محورهای برون و درون شهری شهرستان جاجرم طی شهریورماه امسال رخ داده است، افزود: در مدت یادشده یک فقره تصادف فوتی نیز در حوزه استحفاظی این شهرستان به وقوع پیوسته است.
 
قربانی همچنین در خصوص عملکرد پلیس این شهرستان در راستای دستگیری سارقان تصریح کرد: شش سارق در مدت یاد شده توسط پلیس شهرستان جاجرم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی از دستگیری پنج نفر فروشنده مواد مخدر و معتاد طی همین مدت در این شهرستان خبر داد و گفت: پلیس در راستای مقابله با عرضه و فروش مواد مخدر، از این متهمان دستگیر شده، مقداری مواد مخدر کشف و ضبط کرده است.

فرمانده انتظامی جاجرم اظهار داشت: طی یک ماه گذشته 14 فقره انواع سرقت در این شهرستان رخ داده که تعداد شش فقره آن کشف شده است.

قربانی خاطرنشان کرد: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی نیز پرسنل اطلاعات و امنیت اخلاقی و کوپه‌ای تابعه در این مدت، موفق به کشف تعدادی عتیقه شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز