استاندار خراسان شمالی

انجام مصوبات سفر رهبر انقلاب روند توسعه خراسان شمالی را متحول می‌کند

۱۳۹۱/۰۷/۲۵ - ۱۸:۲۳:۴۸
کد خبر: ۱۰۴۵۴۳
انجام مصوبات سفر رهبر انقلاب روند توسعه خراسان شمالی را متحول می‌کند
استاندار خراسان شمالی گفت: اجرای کامل مصوبات سفر رهبر انقلاب به این استان سبب تحول در روند توسعه خراسان شمالی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان شمالی، محمود احمدی بیغش در مراسم دیدار برگزیدگان و کارگزاران دولت در خراسان شمالی با رهبر انقلاب، عنوان کرد: سفر رهبر انقباب به استان برکات مادی و معنوی فراوانی خواهد داشت و استانداری نیز در این سفر مصوبات مناسبی را پیشنهاد کرده که در صورت تصویب و اجرا سبب تحول در روند توسعه این استان خواهد شد.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای رشد و توسعه در خراسان شمالی اظهار داشت: با وجود تلاش‌های فراوانی که در سال‌های گذشته در امور زیربنایی این استان انجام شده است، خراسان شمالی هنوز در زمره استان‌های کمتر توسعه یافته کشور قرار دارد.

احمدی بیغش افزود: دولت‌های نهم و دهم در طول سفرهای استانی مصوبات خوبی برای توسعه استان تصویب کرده‌اند و در حال حاضر نیز طرح‌های زیربنایی زیادی در قالب طرح‌های مهر ماندگار در این استان در دست انجام هستند.

وی پروژه راه آهن جوین - اسفراین، طرح چهار خطه کردن محور بجنورد - جنگل گلستان، طرح‌های آب، برق و گازرسانی به مناطق روستایی و شهری، طرح توسعه فرودگاه بین المللی بجنورد و ... را برخی از طرح‌های مهر ماندگار در این استان اعلام کرد که در حال حاضر مراحل مختلف ساخت خود را طی می‌کنند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی طرح راه آهن محور مشهد- بجنورد- گرگان را نیز از جمله طرح‌های تاثیرگذار استان دانست و تصریح کرد: با اجرا شدن این طرح بخش زیادی از زیرساخت‌های مورد نیاز در بخش راه تامین می‌شود.
 
وی در ادامه با اشاره به خروج پادگان‌های نظامی از داخل شهر بجنورد عنوان کرد: همزمان با سفر رهبر انقلاب به خراسان شمالی توافق خروج پادگان ارتش به خارج از شهر نهایی شد و این مهم به زودی اجرایی می‌شود.
 
استاندار خراسان شمالی در پایان به نمایندگی از مردم استان از رهبر انقلاب به‌دلیل سفر به خراسان شمالی قدردانی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز