رییس هیات دو و میدانی خراسان شمالی:

دو و میدانی کار خراسان شمالی رکورد کشور را جابه‌جا کرد

۱۳۹۱/۰۸/۰۱ - ۱۷:۴۰:۳۷
کد خبر: ۱۰۴۹۰۰
دو و میدانی کار خراسان شمالی رکورد کشور را جابه‌جا کرد
رییس هیات دو و میدانی خراسان شمالی گفت: دو میدانی کار این استان در رقابت‌های قهرمانی برترین دو میدانی کاران کشور رکورد پرتاب وزنه ایران را ارتقا داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان شمالی، اسماعیل البرزی اظهار داشت: در مسابقات قهرمانی برترین دو و میدانی کاران رده‌های سنی جوانان و نوجوان کشور که به میزبانی اهواز در حال برگزاری است، شاهین مهردلان موفق شد با پرتابی معادل 18 متر و 97 سانتیمتر رکورد کشوری این ماده را دو سانتیمتر ارتقا دهد.

وی افزود: شاهین مهردلان، دو و میدانی کار باشگاه موبایل فدک بجنورد، در این رقابت‌ها در رده سنی نوجوانان به پرتاب وزنه پرداخت و ضمن کسب مقام قهرمانی این دوره از مسابقات، رکورد کشوری این ماده را نیز در این رده سنی ارتقا داد.
 
البرزی تصریح کرد: علی رحیمی، دیگر نماینده استان در این مسابقات نیز در ماده دوی 110 متر با مانع با ثبت زمان 15 ثانیه و 98 صدم ثانیه به مقام سوم این دوره از رقابت‌ها دست یافت.
 
به گفته وی علی رحیمی در ماده دوی 400 متر نیز در رده چهارمی قرار گرفت.

این مسوول اظهار داشت: با کسب این نتایج، شاهین مهردلان و علی رحیمی دو ورزشکار خراسان شمالی به اردوی آمادگی تیم ملی دو و میدانی کشور دعوت شدند.

وی افزود: مسابقات دو و میدانی قهرمانی برترین‌های نوجوانان و جوانان کشور یکشنبه هفته جاری، 30 مهر ماه با شرکت 250 دونده از 32 استان در محل استادیوم تختی اهواز آغاز شد و اول مهر ماه نیز به پایان می‌رسد.
 
رییس هیات دو و میدانی خراسان شمالی تصریح کرد: در این رقابت‌ها دو و میدانی‌کاران برتر کشور در مواد دوی 100 متر، 200 متر، 400 متر، 800 متر، 1500 متر، پنج هزار متر و 10 هزار متر آزاد و نیز مواد دوی 110 متر و 400 متر بامانع، پرتاب نیزه، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک، پرش طول، پرش ارتفاع، پرش با نیزه و پرش سه‌گام به مدت دو روز با یکدیگر رقابت می‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز