سرپرست تیم پیروزی شیروان:

تیم پیروزی شیروان به مصاف شهرداری اسلام شهر می‌رود

۱۳۹۱/۰۸/۲۰ - ۱۷:۰۵:۲۰
کد خبر: ۱۰۶۲۲۰
تیم پیروزی شیروان به مصاف شهرداری اسلام شهر می‌رود
سرپرست تیم پیروزی شیروان گفت: در ادامه رقابت‌های لیگ دسته سه فوتبال کشور و در هفته ششم این مسابقات، تیم پیروزی شیروان به مصاف شهرداری اسلام شهر می‌رود.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان شمالی، مجید باقرزاده سرپرست تیم پیروزی شیروان اظهار داشت: در هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته سه فوتبال کشور عصر یکشنبه 21 آبان ماه تیم پیروزی شیروان در محل ورزشگاه تختی اسفراین به مصاف شهرداری اسلام شهر می‌رود.

وی افزود: تاکنون و تا پایان هفته پنجم لیگ دسته سه فوتبال کشور تیم پیروزی شیروان با پنج امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد و این در حالی است که‌ تیم نخست جدول رده بندی(پارس فوتبال چالوس) با هشت امتیاز به صدر جدول تکیه زده است.

جعفرزاده با بیان اینکه این تیم تاکنون در دیدارهای خود در لیگ دسته سه فوتبال کشور دو تساوی، یک پیروزی و یک شکست کسب کرده است، اظهار داشت: پیروزی شیروان در دیدارهای هفته دوم و سوم خود به ترتیب برابر تیم‌های پارس فوتبال چالوس و شهرداری بهشهر یک شکست و یک پیروزی کسب کرده بود و هفته چهارم و پنجم نیز برابر تیم‌های عقاب تهران و شهرداری قوچان به تساوی بدون گل رسید.

وی تصریح کرد: در هفته نخست مسابقات، در حالی که قرار بود تیم پیروزی شیروان به مصاف تیم همت گنبد برود، این دیدار به علت بروز برخی مشکلات به تعویق افتاد و بنابراین این تیم هم اکنون یک بازی عقب افتاده از هفته نخست رقابت‌ها دارد که در هفته‌های آینده و در زمان اعلامی کمیته لیگ دسته سه فوتبال کشور برگزار خواهد شد.

سرپرست تیم پیروزی شیروان گفت: این تیم به مربیگری حمید باقرزاده، به عنوان تنها نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های این فصل لیگ دسته سه فوتبال کشور، در گروه نخست این مسابقات قراردارد.
 
مجید باقرزاده افزود: پیروزی شیروان در گروه خود با تیم‌های عقاب تهران، شهرداری اسلام شهر، همت گنبد، شهرداری بهشهر، شهرداری قوچان، پیام مشهد و پارس فوتبال چالوس هم گروه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز