در نشست تنظیم بازار خراسان‌شمالی صورت گرفت؛

انتقاد استاندار از چند نرخی بودن کالاها در خراسان‌شمالی

۱۳۹۱/۰۸/۲۸ - ۱۷:۱۰:۳۳
کد خبر: ۱۰۶۸۹۷
انتقاد استاندار از چند نرخی بودن کالاها در خراسان‌شمالی
استاندار خراسان‌شمالی نسبت به چند نرخی بودن برخی از کالاها در استان به شدت انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان شمالی، محمود احمدی بیغش در نشست تنظیم بازار خواستار افزایش بازرسی و نظارت‌ها بر بازار اجناس و کالا در استان شد.

وی اظهار داشت: در این راستا تقویت تولید و تأمین اقلام مورد نیاز مردم از اهمیت بالایی برخوردار است، از این‌رو ستاد تنظیم بازار باید نظارت بیشتری بر کنترل بازار داشته باشد و روزانه قیمت‌ها و نحوه عرضه کالاهای اساسی را در بازار پایش، کنترل و نظارت کند.

احمدی بیغش افزود: مردم ما به‌ویژه مردم خراسان‌شمالی خو در را با شرایط انقلابی بودن وفق داده‌اند و می‌دانند که ما کشوری هستیم که دشمنان قسم خورده زیادی داریم.

نماینده عالی دولت در خراسان‌شمالی افزود: دشمنان ما در دوران دفاع مقدس با محاصره نظامی می‌خواستند به ما ضربه بزنند که الحمدالله نتوانستند و شکست خوردند و در این 33 سال همه ترفندهای خود را طراحی و اجرا کردند که باز هم نتوانستند و امروز دنبال ضربه‌زدن به اقتصاد ما هستند و با تنگ کردن محاصره اقتصادی می‌خواهند مملکت ما را زمین‌گیر کنند که به یاری خداوند سبحان، باز هم شکست خواهند خورد.
 
احمدی بیغش خاطر نشان کرد: مردم ما می‌دانند که اگر کالایی از ریشه و سرچشمه آن گران شود، با اینکه تهیه آن برای مردم مشکل است، اعتراضی نخواهند داشت، اما اعتراض مردم به چند نرخی‌بودن برخی از کالاها توسط برخی از بازاریان و کسبه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز