رییس فدراسیون ورزش نابینایان و کم بینایان کشور اعلام کرد

خراسان شمالی کانون ورزش جودوی بانوان نابینا و کم بینای کشور انتخاب شد

۱۳۹۱/۰۸/۲۸ - ۱۷:۱۷:۱۰
کد خبر: ۱۰۶۹۰۰
خراسان شمالی کانون ورزش جودوی بانوان نابینا و کم بینای کشور انتخاب شد
رییس فدراسیون ورزش نابینایان و کم بینایان کشور از انتخاب خراسان شمالی به عنوان کانون ورزش جودوی بانوان نابینا و کم بینای کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از خراسان شمالی، اسدالله مسجدی در حاشیه جلسه مجمع انتخاب رییس هیات نابینایان و کم بینایان استان با اعلام این خبر، اظهار داشت: مبنای این تصمیم گیری برای این اساس بوده که خراسان شمالی نخستین استانی است که ورزش جودوی بانوان نابینا و کم بینا را در سطح فدراسیون به طور جدی پیگیری می‌کند.

وی تصریح کرد: بر مبنای این تصمیم گیری خراسان شمالی به عنوان کانون و هسته مرکزی ورزش جودو و پایگاهی برای استعداد یابی، راه اندازی و گسترش این رشته ورزشی انتخاب شد.

رییس فدراسیون ورزش نابینایان و کم بینایان کشور در ادامه به تشریح مشکلات مالی فدراسیون‌های ورزشی کشور نیز پرداخت و گفت: توزیع امکانات در فدراسیون‌ها به گونه‌ای است که استان‌ها بر اساس پتانسیل‌های شاخص خود در رشته‌های ورزشی زیرمجموعه فدراسیون در قالب یک طرح آمایش سرزمینی مورد توجه قرار می‌گیرند.
 
وی عنوان کرد: بر اساس این طرح هر استان که در یک یا چند رشته ورزشی مستعد باشند، از حمایت‌های مالی فدراسیون در رشته‌های ورزشی شاخص خود بهره مند می‌شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز در این جلسه با اشاره به جایگاه ویژه خراسان شمالی در این فدراسیون، عنوان کرد: گواه فعالیت‌های مثبت این هیات در سال‌های گذشته، حضور موفق ورزشکاران استان در مسابقات کشوری و عضویت آنان در تیم های ملی بوده است.

علی روشن پیشرفت ورزشکاران نابینا و کم بینای استان در رشته های مختلف ورزشی را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: زیرساخت های حضور موفق این ورزشکاران در استان طی سال‌های اخیر آماده شده است.‌

گفتنی است؛ در پایان این مجمع حمید حیدری با کسب 17 رای به مدت چهار سال دیگر به عنوان رییس هیات ورزش2های نابینایان و کم بینایان استان انتخاب شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز