معاون بازرسی و نظارت اداره كل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی:

کشف ۱۷ انبار احتكار کالا در خراسان شمالی

۱۳۹۱/۰۹/۰۱ - ۲۱:۴۲:۵۳
کد خبر: ۱۰۷۲۶۰
کشف ۱۷ انبار احتكار کالا در خراسان شمالی
معاون بازرسی و نظارت اداره كل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: 17 انبار احتكار كالای اساسی در این استان طی یک ماه اخیر كشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان شمالی، حبیب الله عطاردی، كالاهای احتكار شده در این انبارها را شامل روغن، برنج، چای، حبوبات و سایر كالاهای سبد خانوار بیان كرد.

وی همچنین بیان داشت: سیمان و لوازم خانگی از دیگر موارد كشف شده در استان خراسان شمالی در یک ماه اخیر بوده است.

معاون بازرسی و نظارت اداره كل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی تصریح کرد: بیشترین محموله احتكاری كشف شده اقلام برنج ایرانی به میزان 150 تن بود كه در بجنورد كشف شد.
 
عطاردی در ادامه اظهار داشت: پرونده محتكران به ارزش 9 میلیارد و 350 میلیون ریال برای رسیدگی به اداره كل تعزیرات حكومتی استان خراسان شمالی ارسال شده است.

وی افزود: پس از صدور حكم از سوی تعزیرات حكومتی كالاهای مكشوفه از انبار محتكران استان خراسان شمالی با قیمت مصوب در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

معاون بازرسی و نظارت اداره كل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی اولویت اصلی كاری بازرسی و نظارت را بررسی موجودی انبارهای كالای اساسی فروشندگان این استان اعلام كرد و گفت:‌ در هفت ماه نخست امسال 53 هزار و783 مورد بازرسی از صنوف مختلف استان صورت گرفت كه چهار هزار و 286 متخلف اقتصادی با هفت هزار و 711 تخلف شناسایی شدند.
 
عطاردی ارزش پرونده متخلفان اقتصادی استان اعم از واحدهای صنفی و غیرصنفی را افزون بر 11 میلیارد ریال اعلام كرد كه پرونده آنان برای رسیدگی و صدور رای به تعزیرات حكومتی استان ارسال شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز