تا پایان دولت دهم صورت می‌گیرد؛

بهره برداری از ۳۷ طرح صنعتی در خراسان شمالی

۱۳۹۱/۱۰/۲۶ - ۲۰:۰۷:۵۶
کد خبر: ۱۱۱۴۲۸
بهره برداری از ۳۷ طرح صنعتی در خراسان شمالی
محمد رضا باقری گفت: پیش بینی می‌شود 37 طرح صنعتی با اعتبار 350 میلیارد ریال و اشتغال یک هزار و 150 نفر تا پایان دولت دهم در استان به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان شمالی، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی در سومین همایش فرصت‌های سرمایه گذاری صنعتی خراسان شمالی که در تهران برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر 38 واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان در دست اجراست.
 
وی گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی در سال 83 فعالیت خود را شروع کرده و دارای 9 شهرک صنعتی در هفت شهرستان است و تمام این شهرک‌ها در حاشیه راه‌های اصلی قرار دارند.
 
باقری افزود: تاکنون 365 طرح صنعتی برای استقرار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از شرکت شهرک‌های صنعتی درخواست زمین داشته‌اند که 164هکتار زمین صنعتی برای اجرای طرح‌های صنعتی به این متقاضیان واگذار شده است.

وی تاکید کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی دارای بیش از یک هزار هکتار زمین است که در قالب منطقه ویژه اقتصادی 306هکتار اراضی صنعتی به شهرک‎‌های صنعتی استان اضافه می‌شود که در مجموع اراضی صنعتی قابل واگذاری به متقاضیان به یک هزار و 467 هکتار می‌رسد.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: در حال حاضر 133 واحد صنعتی با اعتبار یک هزار و 16 میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مستقر هستند که برای دو هزار و 705 نفر نیز اشتغال ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: تمام شهرک‌های صنعتی در هفت شهرستان خراسان شمالی دارای امکانات آب، برق و گاز بوده و تصفیه خانه فاضلاب نیز برای تمام این شهرک‌ها پیش بینی شده است.

وی راه دسترسی و نزدیکی به محورهای اصلی را از دیگر مزیت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان شمالی اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: از محل طرح آمایش صنعت و معدن نیز 38 پروژه صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با اعتبار دو هزار و 500 میلیارد ریال و اشتغال پیش بینی دو هزار و 250 نفر در دست ساخت قرار دارد که هشت پروزه صنعتی مرتبط با آمایش صنعت و معدن با اعتبار 210 میلیارد ریال و اشتغال 450 نفر به بهره برداری رسیده است.

باقری افزود: از ابتدای فعالیت شرکت شهرک‌های صنعتی در خراسان شمالی 518 هکتار اراضی صنعتی به سرمایه گذاران واگذار شده که 380 هکتار در دولت نهم و دهم بوده است.
 
وی افزود: در حال حاضر 350هکتار اراضی صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان آماده واگذاری به سرمایه گذاران است و پیش بینی می‌شود حجم این اراضی در سال آینده به دو برابر برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز