در شهریور ماه سال جاری برگزار می شود:

گردهمایی ملی توانمندسازی سازمان های مردم نهاد جوانان در خراسان شمالی

۱۳۹۲/۰۲/۱۵ - ۰۱:۳۵:۴۷
کد خبر: ۱۲۰۳۰۱
گردهمایی ملی توانمندسازی سازمان های مردم نهاد جوانان در خراسان شمالی
معاون سامان‌دهی امور جوانان خراسان شمالی از برگزاری گردهمایی ملی توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد جوانان در شهریور ماه سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان شمالی، محمودرضا یزدانی اظهار داشت: این گردهمایی در حوزه جوانان روستا و سبك زندگی در شهریور ماه امسال در مركز استان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به كسب رتبه برتر استان در جشنواره ملی توانمند سازی تشكل های مردم نهاد در حوزه جوانان روستا و سبك زندگی گفت: كسب این عنوان موجب شد تا خراسان شمالی بر اساس اعلام وزارت ورزش و جوانان به عنوان میزبان این گردهمایی انتخاب شود.

وی برگزاری نمایشگاه توانمندی‌ها، تولید محتوی، گردهمایی تشكل ها، برگزاری نشست های هویتی و بازدید از مراكز گردشگری و معرفی استان را از جمله برنامه های محوری این گردهمایی عنوان كرد.

یزدانی دعوت از وزیر ورزش و جوانان و معاون ساماندهی امور جوانان به همراه دعوت از صاحبنظران این حوزه در سطح كشور را از دیگر برنامه های این همایش اعلام كرد.

وی همچنین از تدوین برنامه های راهبردی و عملیاتی در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی خبر داد و افزود: این برنامه ها در حوزه جوانان به دبیرخانه كارگروه فرهنگی اجتماعی استان ارسال شد كه در 5 راهبرد و 29 برنامه عملیاتی مورد تایید قرار گرفته و به وزارت كشور ارسال شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز