نایب رئیس فدراسیون شمشیربازی ایران خبر داد؛

ایران میزبان مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۶

۱۳۹۲/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۵:۰۳
کد خبر: ۱۲۳۸۹۰
ایران میزبان مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۶
نایب رئیس فدراسیون شمشیربازی ایران در سفر یك روزه خود به خراسان شمالی از میزبانی ایران در مسابقات شمشیربازی قهرمانی مردان آسیا در سال 2016 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان شمالی، انوش جهانی اظهار داشت: در راستای درخواست جمهوری اسلامی ایران و موافقت کنفدراسیون شمشیربازی آسیا و با رویکرد توسعه شمشیر بازی در ایران این رقابت ها در تابستان 2016 در استان تهران برگزار می‌شود.

وی همچنین به برگزاری سالانه رقابت های گروه (آ) جهانی جوانان در کشور اشاره داشت و افزود: این رقابت ها در فصل مهرماه هر سال در ایران برگزار می شود كه تا كنون فدراسیون جهانی شمشیربازی نیز سطح برگزاری این رقابت ها و میزبانی ایران از کلاس مسابقات جهانی بزرگسالان را بسیار خوب توصیف كرده است.

وی در ادامه به نبود سالن اختصاصی شمشیربازی در اغلب استان های کشور اشاره كرد و گفت: ایجاد سالن های اختصاصی در استان ها لازمه توسعه این رشته در سطح کشور است.

جهانی تصریح كرد: تمامی هیات های استانی برای رسیدن به اهداف توسعه ای باید کمیته بازرگانی و جذب اسپانسر خود را فعال كنند.

وی همچنین اعلام كرد: این فدراسیون درصدد است تا سالن شمشیربازی مجموعه آزادی را اجاره و برای تجهیز آن به منظور برگزاری مسابقات شمشیربازی اقدام كند.

نایب رئیس فدراسیون شمشیربازی وی افزود: در حال حاضر کلیه مسابقات شمشیر بازی در سالن جودو مجموعه ورزشی برگزار می شود که جابجایی تجهیزات مسابقات مستلزم هزینه‌های بالایی است.

نظر شما