قدردانی استاندار خراسان شمالی از خلق حماسه سیاسی ۲۴ خرداد مردم استان

۱۳۹۲/۰۳/۲۵ - ۱۴:۲۰:۲۴
کد خبر: ۱۲۶۰۷۹
قدردانی استاندار خراسان شمالی از خلق حماسه سیاسی ۲۴ خرداد مردم استان
استاندار خراسان شمالی از خلق حماسه سیاسی 24 خرداد مردم باب الرضا(ع)، گنجینه معرفت ها قدردانی كرد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان شمالی، استاندار خراسان شمالی بیان داشت: حمد و سپاس به درگاه خالقی كه دولتمردان این عصر را در شرایطی قرار داد كه مردم آن، بهترین ، مومن ترین، آگاه ترین، آزاد اندیش ترین و رهروترین هستند و به تعبیری زیباتر «السابقون السابقون» اند و چه دلیلی بر این ادعا محكم تر كه بگوئیم حماسه ساختند و حماسه ها خواهند ساخت.

ملت شریف ایران به فضل پروردگار متعال توانستند با تأسی از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) و ارزش نهادن و قدردانستن خدمات و نعمات دولت هایی كه ریشه در ارزش های نظام اسلامی داشتند ، با حضور پرشور و شكوه خود خالق حماسه سیاسی دیگری باشند، لكن مسرورم و بر خود می بالم خدمتگزار مردمی هستم كه در طول كمتر از یك سال در خلق دو حماسه عظیم و سرنوشت ساز «سفر مقام معظم رهبری» و «انتخابات 24 خرداد» خوش درخشیدند، براستی كه نام و یاد آنان در تمام لحظات مایه فخر و مباهات اینجانب خواهد بود.

حال به پاس قدردانی از این درك والا و خلق حماسه عظیم سیاسی، مراتب امتنان خود را از خانواده معظم و معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران، بانوان، روحانیون، دانشجویان، فرهنگیان، احزاب و تشكل ها، نخبگان، اصناف و بازاریان،كشاورزان، اصحاب سخت كوش رسانه، جوانان برومند به ویژه رأی اولی ها؛ كه اولین مشاركت سیاسی خود را به ثبت رساندند و آحاد مردم، كه به معنای راستین كلمه با سلاح ایمان در روز 24 خرداد1392 با پاسداری از ارزش ها، موجبات شادی روح ملكوتی امام راحل عظیم الشان(رحمه الله علیه) و شهداء و سربلندی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی(مدظله العالی) را رقم زدند، اعلام می دارم. یقینا تاریخ ایمانِ مردم ایران را در این روز به ثبت زرین خواهد رساند.

در پناه اسلام و قرآن سلامت و سعادتمند باشید.
محمود احمدی بیغش
استاندار خراسان شمالی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز