۷۶ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی بهره برداری می‌شود

۱۳۹۲/۰۶/۰۶ - ۱۸:۲۴:۵۱
کد خبر: ۱۳۷۲۲۸
۷۶ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی بهره برداری می‌شود
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: 76 واحد مسکونی ویژه مددجویان این نهاد به مناسبت هفته دولت به متقاضیان واگذار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان شمالی امان‌الله حسین‌پور اظهار داشت: 25 واحد مسکونی مختص مددجویان شهری و باقی‌مانده واحدها نیز ویژه متقاضیان تحت پوشش روستایی ساخته شده است.

وی تصریح کرد: برای احداث مسکن روستایی ویژه مددجویان این نهاد، مبلغی بیش از پنج میلیارد و 725 میلیون ریال از محل اعتبارات طرح بهسازی مسکن روستایی هزینه شده است.

وی در خصوص 25 واحد مسکن شهری که در هفته دولت افتتاح می‌شود، گفت: برای ساخت این واحدهای مسکونی نیز بیش از چهار میلیارد از محل اعتبارات دولتی هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی در ادامه به اهمیت احداث مسکن برای این نیازمندان اشاره داشت و افزود: به منظور توانمندی مددجویان نیازمند و تأمین آتیه آنان، این نهاد تمام اهتمام خود را در راستای رفع نیاز مسکن مددجویان قرار داده است.

علاوه بر این، وی در زمینه دیگر برنامه‌های عمرانی پیش روی این نهاد در سال جاری نیز عنوان کرد: در سال جاری پروژه های احداث دو هزار واحد مسکونی روستایی از محل طرح بهسازی آغاز می‌شود.

حسین‌پور در خاتمه بیان داشت: احداث 600 واحد مسکن شهری از محل مصوبات سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به زودی آغاز می‌شود و در حال حاضر بخشی از اعتبارات این مصوبه تخصیص یافته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز