در گفت‌وگو با برنا اعلام شد

عملیات گازرسانی به ۱۲۳ روستای خراسان شمالی در حال اجرا است

۱۳۹۲/۰۸/۲۷ - ۱۶:۵۰:۱۵
کد خبر: ۱۴۸۶۶۰
عملیات گازرسانی به ۱۲۳ روستای خراسان شمالی در حال اجرا است
حسین تقی نژاد گفت: عملیات گازرسانی به 123 روستای استان در حال اجرا است که با تکمیل این پروژه‌ها 20 هزار خانوار از نعمت گاز بهره مند می‌شوند.

حسین تقی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار برنا از خراسان شمالی اظهار داشت: طی سال‌های گذشته 291 روستای استان به شبکه گاز استان متصل شده اند که در حال حاضر 212 هزار نفر از ساکنان این روستاها از نعمت گاز بهره مند هستند.

وی همچنین با اعلام اینکه در حال حاضر عملیات گازرسانی به 123 روستا در سطح شهرستان های خراسان شمالی به جز شهرستان گرمه با اعتباری بالغ بر 740 هزار میلیون ریال نیز در حال اجرا است، افزود: با تکمیل این پروژه ها 75 هزار نفر جمعیت ساکنان این روستاها از نعمت گاز بهره مند می شوند. 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: هنوز حدود 266 روستای دیگر به شبکه گاز استان متصل نشده اند که برنامه ریزی برای آغاز عملیات گازرسانی به این روستاهای فاقد شبکه گاز در سال های آتی انجام خواهد بود.

این مسئول در رابطه با انتقال شبکه گاز به روستای چخماقلو نیز عنوان کرد: عملیات انتقال شبکه گاز به این روستا که در شهرستان مانه و سملقان واقع است، از سال گذشته آغاز شده که تا کنون 19 کیلومتر از شبکه گذاری گاز به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه با تکمیل این پروژه در روستای چخماقلو 400 خانوار این روستا از نعمت گاز بهره مند خواهند شد، افزود: در محور گاز رسانی به روستای چخماقلو، روستای گرمک نیز از نعمت گاز بهره مند می شود.

تقی نژاد در خاتمه به انتقال شبکه گاز به سایت های مسکن مهر استان نیز اشاره کرد و گفت: عملیات گازرسانی به سایت های مسکن مهری که درخواست خود را به این شرکت اعلام کرده بودند آغاز و انجام شد و تا کنون نیز اعتباری به مبلغ 40 هزار میلیون ریال برای آن‌ها هزینه شده است.

نظر شما