در اولین شب تئاتر فجر در خراسان شمالی

درباره ماهان روی صحنه رفت

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۰:۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۴۹۴۲
درباره ماهان روی صحنه رفت
همزمان با آغاز برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر فجر در خراسان شمالی اثر نمایشی ˝درباره ماهان˝ در بجنورد به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان شمالی همزمان با آغاز برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر فجر در خراسان شمالی اثر نمایشی "درباره ماهان" در بجنورد به روی صحنه رفت.

همزمان با گذشت پنجمین روز از دهه مبارک فجر و در آغازین لحظات فعالیت بخش استانی بیست و نهمین جشنواره تئاتر فجر در خراسان شمالی اثر نمایشی "درباره ماهان" به کارگردانی "یعقوب صدیق جمالی" در تالار گلشن شهرستان بجنورد برای عموم علاقمندان به اجرا در آمد.

کارگردان نمایش "درباره ماهان" با بیان این که این نمایش برای نخستین بار در بجنورد به اجرا در می آید، اظهار داشت: جشنواره تئاتر فجر قوی ترین عرصه رقابتی تئاتر ایران است و ما خرسندیم که برای سومین سال پیاپی امکان حضور در این جشنواره برای ما فراهم شده است.

صدیق جمالی، افزود: "در باره ماهان" یک نمایش اجتماعی است که با گم شدن شخصیتی به نام "ماهان"، به جستجوی ماهان و یافتن خود او و هویتی از وی می پردازد.


وی با بیان اینکه این گروه نمایشی برای تولید و آماده ساختن این اثر سه ماه تمرین کرده اند، هدف از شرکت در این جشنواره را تولید و اجرای عمومی عنوان کرد و این عرصه را بهترین فرصت برای دیده شدن اعلام کرد.

گفتنی است، اثر نمایشی "درباره ماهان" نوشته سیامک افزایی و به کارگردانی صدیق جمالی است که ژیلا آل نشاط، ساناز نظری، تارا میرک، سعیده حامد، مروارید رمضانی به همراه سیامک افزایی، جمال ساقی نژاد و وحید منافی به ایفای نقش می پردازند.

لازم به ذکر است، این اثر نمایشی در دونوبت پیاپی به اجرا در آمد و در هر نوبت نیز با استقبال تماشگران خراسان شمالی رو به رو شد.



نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز