هفت سین فاطمی در بقاع متبرکه خراسان شمالی برپا می‌شود

۱۳۹۲/۱۲/۲۱ - ۱۷:۴۸:۲۱
کد خبر: ۱۷۳۵۰۵
هفت سین فاطمی در بقاع متبرکه خراسان شمالی برپا می‌شود
مسوول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از برپایی هفت سین فاطمی همزمان با تحویل سال نو در بقاع متبرکه استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان شمالی، محمد صالحی نیا با اشاره به تقارن ایام نوروز امسال با ایام شهادت حضرت زهرا (س) گفت: امسال توسط هیات امنا و خادمین امامزادگان، سفره هفت سین فاطمی برگرفته از القاب حضرت زهرا (س) شامل؛ سلیمه، سیده النساء، سرالله، سرالعظمه، سعیده، ساجده و سماویه پهن خواهد شد که معانی و توضیحات کامل این القاب در این قالب به مردم و زائران ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه برای ترویج فرهنگ فاطمی در بقاع متبرکه شاخص استان غرفه های عفاف و حجاب برپا می شود، افزود: طرح عفاف و حجاب در تمام امامزادگان مجری طرح نشاط معنوی استان اجرا خواهد شد.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با بیان اینکه نخستین نرم افزار آموزش وقف برای کودکان تولید شده و در امامزادگان به عنوان جایزه به کودکان ارائه خواهد شد، گفت: مسابقات مختلف کتابخوانی برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در ایام برگزاری طرح آرامش بهاری با موضوعات مختلف اعم از حجاب، اقتصاد مقاومتی و مصرف گرایی، ازدواج و زندگی مشترک و ... طراحی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز