سرپرست حوزه هنری خراسان شمالی:

نخستین جشنواره فرهنگی، هنری، ادبی حماسه نهم دی ماه برگزار می‌شود

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۱۳:۳۶:۰۰
کد خبر: ۱۷۵۳
نخستین جشنواره فرهنگی، هنری، ادبی حماسه نهم دی ماه برگزار می‌شود
نخستین جشنواره فرهنگی ، هنری ، ادبی حماسه نهم دی ماه در 17 رشته برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان شمالی نخستین جشنواره فرهنگی، هنری، ادبی حماسه نهم دی ماه در 17 رشته برگزار می شود.

سرپرست حوزه هنری خراسان شمالی با بیان این مطلب گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران همواره از پشتوانه مردمی برخوردار بوده است و تلفیق مردمی و اسلامی بودن آن پیوند ناگسستنی را بین نظام، مردم و ولایت ایجاد کرده است.

احتشام افزود: با توجه به اهمیت نهم دی ماه، اجرای هر برنامه ای به منظور آگاه سازی نسل جوان و نوجوان از دستاوردهای عظیم این روز ضروری است که مقرر شد حوزه هنری این جشنواره را برای پاسداشت نهم دی ماه با عنوان تبیین حقیقت برگزار کند.

وی با اشاره به این که این جشنواره در رشته هایی از جمله داستان، شعر، خاطره، شعار، سرود، طراحی و فیلم کوتاه برگزار می شود تصریح کرد: علاقه مندان تا پایان اسفند ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره در حوزه هنری استان ارسال کنند.

وی افزود: همزمان با این روز مراسم رونمایی از بنرها و فراخوان های جشنواره در حوزه هنری استان و برگزاری همایش توجیهی هنرمندان به منظور آگاهی کامل نسبت به این روز از جمله برنامه های در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این که این جشنواره با همکاری ارگان هایی چون شهرداری، صداو سیما، بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود گفت: آیین پایانی این جشنواره سوم خرداد ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز