در سالن نگارخانه بجنورد؛

نمایشگاه مفاخر و مشاهیر خراسان شمالی گشایش یافت

۱۳۹۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۱۸:۳۰
کد خبر: ۱۸۸۸۶۴
نمایشگاه مفاخر و مشاهیر خراسان شمالی گشایش یافت
نمایشگاه مفاخر ومشاهیر خراسان شمالی با هدف آشنایی مردم با سبک زندگی و آثار مشاهیر استان در سالن نگارخانه بجنورد با اهتمام مرکز جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار برنا از خراسان شمالی، رئیس مرکز جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی در مراسم گشایش این نمایشگاه اظهار کرد: معرفی مفاخر و مشاهیر خراسان شمالی نقش به‌سزایی بر توسعه فرهنگی هر منطقه دارد.

رضا شاهین فر افزود: در سالن نگارخانه شهر بجنورد بیش از 50 تابلو با متن دو زبانه که به توضیح زندگینامه و معرفی آثار مشاهیر و مفاخر استان پرداخته، به نمایش عموم گذاشته شده است که با حمایت مسئولان استان می توان این تعداد تابلوها را به 100 تابلو افزایش داد.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم برگزاری این گونه نمایشگاه ها در سطح کشور، عنوان کرد: این اقدام علاوه بر اینکه موجب آشنایی مردم به‌ویژه نوجوانان و جوانان با مفاخر و مشاهیر منطقه خود می شود و عاملی موثر بر جلوگیری از به فراموش سپردن نام و یاد این بزرگان خواهد بود.

شاهین فر در خاتمه یادآور شد: مرکز جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی همزمان با برگزاری این نمایشگاه، افتتاح سالن ورزشی دو منظوره جهاد دانشگاهی در شهر بجنورد، گشایش صندوق رفاه جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی همچنین فعال سازی نرم افزار مدیریت فضای مجازی که توسط نخبگان استان طراحی شده است را در دستور کار خود داشت.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز