معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان شمالی:

۳۵ درصد پست‌های فرمانداری‌ها و استانداری بلاتصدی است

۱۳۹۳/۰۳/۲۷ - ۱۸:۲۸:۴۳
کد خبر: ۱۹۶۲۱۴
۳۵ درصد پست‌های فرمانداری‌ها و استانداری بلاتصدی است
دلپسند گفت: 35 درصد پست‌های فرمانداری ها و استانداری بلاتصدی است و این عامل سبب شده استانداری با كمبود نیروی انسانی برای انجام مأموریت‌های محوله مواجه شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان شمالی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان شمالی در نشست مشترك مدیران كل حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و مدیران حوزه معاونت برنامه ریزی با ناصریان معاون وزیر كشور درخواست کرد تا از محل سهمیه استخدامی وزارت كشور مجوز جذب تعداد 100 نفر برای استانداری خراسان شمالی منظور شود و همزمان سهمیه امریه استان نیز افزایش یابد.

محمود دلپسند تصریح کرد: نیروی انسانی و پست های سازمانی استانداری باید همانند استان های مشابه افزایش یابد.

وی در ادامه با انتقاد از ملی شدن اعتبارات هزینه استانداری گفت: متأسفانه بودجه مصوب استانداری در سالجاری نسبت به عملكرد سال گذشته بیش از 5/1 میلیارد تومان كاهش یافته است. 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان شمالی همچنین با بیان اینکه تخصیص اعتبار ها نیز به تناسب یك دوازدهم تنظیم می شود، گفت: مشكلات جدی برای رفاهیات پرسنل و امورات اداری و جاری ایجاد شده است که خواستار پیگیری برای تأمین كسری اعتبارات هزینه ای و افزایش تخصیص استانداری هستیم.

دلپسند بیان کرد: به دلیل استقرار كاركنان در 2 ساختمان و ناتمام بودن ساختمان جدید، مشكلات كاری قابل توجهی ایجاد شده است و در صورت طولانی تر شدن این وضعیت ضمن اینكه هزینه های اداری افزایش می یابد بهره وری نیز قابل افزایش نخواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز