مدیر روابط عمومی مرکز صدا و سیمای خراسان شمالی خبر داد:

پخش مستند «دست‌های زرین» هنر چیره‌دستان خراسان شمالی در شبکه شما

۱۳۹۳/۰۳/۲۷ - ۱۸:۳۰:۱۳
کد خبر: ۱۹۶۲۱۶
پخش مستند «دست‌های زرین» هنر چیره‌دستان خراسان شمالی در شبکه شما
زاهد احمدی گفت: مستند تلویزیونی «دست‌های زرین» هنر چیره‌دستان خراسان شمالی تولید سیمای شبکه اترک امروز و پنج شنبه این هفته از شبکه شما به روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان شمالی، مدیر روابط عمومی مرکز صدا و سیمای خراسان شمالی اظهار کرد: این مستند تلویزیونی در هفت قسمت 30 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی علیرضا هراتیان در سیمای خراسان شمالی تولید شده است.

محسن زاهداحمدی افزود: در این مستند تلویزیونی هنر هنرمندان چیره‌دست استان در قالب صنایع دستی، رسوم و سنن زندگی عشایر و روستائیان خطه سرسبز خراسان شمالی به تصویر کشیده شده است.

وی گفت: در مستند تلویزیونی «دست‌های زرین» به صنایع دستی همچون گلیم‌بافی، چوخه‌بافی، سفره کردی، قالی دورو، چادرشب‌بافی، لباس کردی، کلاه پشمی منطقه و ... که حاصل دست‌رنج و هنر دستان هنرمندان گمنام این استان است، پرداخته می‌شود. 

زاهداحمدی افزود: این مستند به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علیرضا هراتیان ساخته شده و تصویربرداری و تدوین این اثر مستند بر عهده محمود دستمالچیان بوده است.زاهداحمدی اظهار کرد: مستند تلویزیونی «دست‌های زرین» هنر چیره‌دستان خراسان شمالی 27 و 29 خرداد ماه ساعت 15 از شبکه سراسری شما پخش می‌شود. 

مدیر روابط عمومی مرکز صدا و سیمای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این مستند تلویزیونی، محصول سال 1387 صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی است.

نظر شما