با حضور هنرمندان خراسان‌شمالی

جشنواره فیلم رشد كلید خورد

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۵:۴۳:۰۰
کد خبر: ۳۴۲۲۲
جشنواره فیلم رشد كلید خورد
چهلمین جشنواره فیلم رشد با نمایش فیلم های منتخب در محل كانون فرهنگی و هنری ریحانه بجنورد آغاز به كار كرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان شمالی، چهلمین جشنواره فیلم رشد با نمایش فیلمهای منتخب در محل كانون فرهنگی و هنری ریحانه بجنورد آغاز به كار كرد.
 
اكبر زاده معاون آموزش متوسطه در این مراسم گفت: هنر سینما بهترین بستر برای انتقال مفاهیم، اطلاعات و معرفت است.

وی برگزاری متوالی 5 دوره جشنواره فیلم رشد در خراسان شمالی را از دستاوردهای مهم این استان دانست و گفت: با تلاش تمام دستندركاران و مسوولان استانی موفق شدیم برای پنجمین سال متوالی جشنواره فیلم رشد را به خراسان شمالی بیاوریم.

وی از نمایش فیلمهای جشنواره در شهرستان های شیروان، فاروج و مانه و سملقان خبر داد و گفت: در جهت ترویج و انتقال مفاهیم از طریق هنر سینما سه شهرستان فاروج، شیروان و مانه و سملقان نیز آمادگی نمایش فیلم های برگزیده جشنواره را دارند.
 
وحیدی مدیر كل سازمان آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز در این مراسم گفت: جشنواره فیلم رشد از معتبرترین و قدیمی ترین جشنواره های كشور است كه با رویكرد خلاقیت و نوآوری بستری مناسب برای رسانه تصویری ایجاد كرده است.

وی ضمن تاكید بر تهیه فیلمهای مناسب در استان و كشور خاطر نشان كرد: متاسفانه برخی از كشورها از فضای سینما و هنر هفتم در جهت القا افكار و سیاست های خود استفاده می كنند در حالی كه جایگاه هنر هفتم فراتر و بالاتر است.

وی انتقال جشنواره به مناطق روستایی استان و نمایش فیلمهای منتخب جشنواره در روستاهای استان را از دیگر برنامه های سازمان آموزش و پرورش دانست.
 
چهلمین جشنواره فیلم رشد با نمایش 82 فیلم منتخب تا 25 فروردین ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز