رییس اداره تعاون روستایی شهرستان شیروان:

فروش فراورده‌های نفتی به یك‌ماه رسید

۱۳۹۰/۰۳/۱۸ - ۱۷:۴۳:۰۰
کد خبر: ۵۵۱۰۰
فروش فراورده‌های نفتی به یك‌ماه رسید
فروش فرآورده نفتی در هر تانکر در سطح روستاهای شهرستان شیروان از 20 روز به یکماه رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان شمالی، رییس اداره تعاون روستایی شهرستان شیروان اعلام کرد: با اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها از 28 آذرماه تاکنون، فروش فرآورده نفتی در هر تانکر در سطح روستاهای شهرستان شیروان از 20 روز به یکماه رسیده است.

حسین حسین زاده با اعلام این مطلب اظهار داشت: هم اکنون «68» شرکت فروشندگی فرآورده های نفتی ( نفت، بنزین، گازوئیل ) به 186 روستای شهرستان شیروان با نظارت اداره تعاون روستایی این شهرستان ، فرآورده های نفتی را انتقال و به فروش می رسانند.

وی تصریح کرد: با آغاز اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها و افزایش قیمت این فرآورده ها، مصرف آن در روستاهای شیروان با مدیریت در مصارف خانگی و ماشین آلات کشاورزی تا 30 درصد کاهش یافت.

رییس اداره تعاون روستایی شهرستان شیروان خاطرنشان ساخت: مدت زمان فروش فرآورده نفتی یک تانکر 17 هزارلیتری از 20 روز به یکماه رسید که از 28 آذرماه تاکنون به طور میانگین یک میلیون و 156 هزارلیتر فروش داشته ایم.

وی در ادامه اذعان داشت: با ورود به شرایط جدید، قیمت کارمزد فروش برای شرکتهای فروشندگی فرآورده های نفتی از 36 ریال به 40 ریال افزایش یافت.

حسین حسین زاده افزود : یک نوبت فرآورده نفتی بصورت تنخواه ( فروش تضمینی فرآورده نفتی و پرداخت کارمزد به شرکت نفت ) در اختیار فروشندگیها قرار می گرفت و به روستاها تزریق می شد.

حسین زاده همچنین یادآور شد: در فصل زمستان، استفاده از ذخایر هیزم در مصارف خانگی روستائیان شیروانی تا 10 درصد افزایش یافت که احتمال تخریب و آسیب به منابع طبیعی نیز دور از انتظار نیست.




نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز