رییس كمیته پیشگیری مبارزه با مواد مخدر:

فرهنگ سازی مهمترین عامل پیشگیری از مواد مخدر است

۱۳۹۰/۰۴/۰۱ - ۱۷:۴۲:۵۲
کد خبر: ۵۸۶۸۷
فرهنگ سازی مهمترین عامل پیشگیری از مواد مخدر است
رییس کمیته فرهنگی پیشگیری مبارزه مواد مخدر استان گفت: یکی از ارکان مهم مبارزه با مواد مخدر فرهنگ سازی و پیشگیری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان شمالی قنبر مهدوی زاده مدیر کل صداوسیمای مرکز خراسان شمالی و رییس کمیته فرهنگی پیشگیری مبارزه مواد مخدر استان گفت: یکی از ارکان مهم مبارزه با مواد مخدر فرهنگ سازی و پیشگیری است.

وی با اشاره به نقش مهم کمیته فرهنگی، پیشگیری استان در سیاستگذاری، برنامه ریزی و اجرای برنامه های فرهنگی و پیشگیرانه تاکید کرد: با تلاش اعضای کمیته باید گفتمان عمومی جامعه را به گفتمان فرهنگی و پیشگیرانه تبدیل کرد.

مهدوی زاده با اشاره به تدوین سند جامع پیشگیری اولیه از اعتیاد خاطرنشان کرد: در این سند سیاست ها، راهبردها و برنامه های ملی پیشگیری تدوین شده که باید با همفکری اعضای کمیته بومی سازی شود.

سرهنگ محمدرضا یزدان پناه جانشین معاون و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به پنج تیر ماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت: شعار امسال روز جهانی مبارزه با مواد مخدر جامعه سالم عاری از اعتیاد است.

وی با اشاره به تولید مواد مخدر جدید با نام های مختلف و ارایه آن به بازار مصرف تأکید کرد: کمیته فرهنگی پیشگیری با برنامه ریزی و فعالیت های اطلاع رسانی نسبت به عوارض این مواد به جامعه به‌خصوص جوانان اطلاع رسانی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز