مدیر عامل آتش نسانی بجنورد خبر داد

انجام ۳۱ مورد عملیات اطفای حریق در بجنورد در خرداد امسال

۱۳۹۰/۰۴/۰۱ - ۱۹:۳۲:۱۸
کد خبر: ۵۸۸۲۸
انجام ۳۱ مورد عملیات اطفای حریق در بجنورد در خرداد امسال
مدیر عامل آتش نشانی بجنورد از حضور امدادگران 125 در 33 عملیات امداد و نجات در خرداد ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان شمالی علی گودرزی مدیر عامل آتش نشانی بجنورد درباره عملیات های انجام شده در خرداد ماه امسال در بجنورد گفت: نشت و انفجار گاز در خرداد ماه سال جاری باعث کشته شدن چهار شهروند بجنوردی شد.

علی گودرزی افزود: نداشتن بست و استفاده از اجاق تک شعله ( زیر سماوری ) در دو انفجار چهارراه خوش و خیابان آزادگان واقع در پشت شهر بازی باعث کشته شدن دو زن و دو مرد شد.

این مقام مسوول استفاده از اجاق های تک شعله را در محیط خانه خطر آفرین توصیف کرد و گفت: در دو حادثه نشت و انفجار گاز در بجنورد که در نیمه های شب رخ داد متاسفانه کودک پنج ساله جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به حضور پرسنل این سازمان در 31 مورد عملیات اطفای حریق در خرداد ماه از کاهش 63 درصدی آتش سوزی ها در این ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: بیشترین آمار آتش سوزی در خرداد ماه به ترتیب با هفت مورد مربوط به اماکن مسکونی و تجاری بوده است.

مدیر عامل آتش نشانی بجنورد همچنین از حضور امدادگران 125 در 33 عملیات امداد و نجات در خرداد ماه نیز خبر داد.

وی از غرق شدن کودک 6 ساله در روستای جمی واقع در 30 کیلومتری بجنورد به عنوان یکی از مهمترین حوادث شکل گرفته طی ماه قبل خبر داد و افزود: متاسفانه تعدادی از روستاییان و کشاورزان برای ذخیره سازی آب اقدام به کندن زمین با عمق زیاد می کنند که این اقدام پر خطر با نداشتن حفاظ های مناسب و نگهبان در اطراف استخر گریبانگیر اهالی منطقه و گاهی خودشان می شود.

وی اظهار داشت: حبس شدگی با 11 مورد، دفع حیوانات مزاحم با 10 مورد و واژگونی و تصادفات با 5 مورد بیشترین حوادث را به خود اختصاص داده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز