مدیر كل حراست كمیته امداد كشور:

جایگاه کمیته امداد با رعایت اخلاق حفظ می‌شود

۱۳۹۰/۰۴/۱۳ - ۱۷:۲۱:۳۵
کد خبر: ۶۱۰۳۵
جایگاه کمیته امداد با رعایت اخلاق حفظ می‌شود
شكرابی گفت: جایگاه و منزلت کمیته امداد امام خمینی(ره) مقدس است و این جایگاه با رعایت اخلاق و کنترل در هزینه‌های مالی حفظ می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان شمالی، مدیرکل حراست کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در مراسم تودیع و معارفه مسوول اداره حراست کمیته امداد استان که در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد گفت: جایگاه و منزلت این نهاد مقدس با رعایت اخلاق وکنترل در هزینه های مالی حفظ می شود. 

شکرا بی با بیان اینکه اهمیت و توجه به مسایل اخلاقی و مالی موجب اعتماد مردم به این نهاد می شود تصریح کرد: جایگاه و منزلت این نهاد مقدس باید با رعایت مسایل اخلاقی، مالی و جلگوگیری از فساد آن ها حفظ شود تا مردم با افزایش اعتماد خود به این نهاد بتوانند در کمک رسانی هر چه بیشتر محرومین پیش قدم باشند.

وی اظهار داشت: چناچه جایگاه کمیته امداد و موقعیت افراد با کم دقتی و بی توجهی تضعیف شود یقینا آسیب های فراوانی در این نهاد ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بخش حراست باید از شرایط و فعالیت های کمیته امداد شناخت کامل حاصل کند گفت: البته این واحد با تقویت روحیه نیر وها ی کمیته امداد و پاک سازی محیط اداره برای رفع محرومیت و فقر زدایی و در نهایت خدمت رسانی به محرومین تلاش کنند.

وی همچنین درباره آسیب های جنگ نرم در جامعه اظهارداشت: ایجاد ماهواره ها، ایجاد فرقه گرایی، منزوی کردن مرجعیت و بی ثبات سازی رهبر و جایگزین آن به موضوع مهدویت را از جمله ترویج آسیب ها در بین افراد است.

وی تصریح کرد: ترویج هر چه بیشتر این مسایل در بین افراد موجب افکار و ایده های مخرب آنان در امورات اداری و زندگی می شود.

مدیر کل حراست خراسان شمالی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه تعهد مسوولیت حراست با توجه به آسیب شناسی آن بسیار دشوار و سنگین است گفت: البته افردای که در این زمینه وارد می شوند باید مدیریت و جهش فکری بالایی داشته باشند تا بهتر بتوانند آسیب ها را شناسایی و رفع کنند.

الهی با ابراز خرسندی از بخش حراست این نهاد و عملکرد مسوولان این اداره گفت: با تلاش های مسوول حراست این نهاد کمترین آسیب ها را در استان داشته است.

وی توانمندی و ایجاد صلاحیت افراد را از خصوصیات مسوولان حراست برشمرد و ادامه داد: تلاش مسوولان در این زمینه برای رسیدن به سطح خدمت عالی به مردم است.
 
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی نیز در این مراسم با اعلام اینکه 811 هزار نفر جمعیت استان خراسان شمالی است گفت: از این میان 87 هزار نفر مددجو و سه هزار نفر نیز از اقشار نیازمند کمیته امداد استان هستند که این رقم نشان می دهد که 16 درصد از جمعیت استان را محرومان این نهاد تشکیل دادند.

امان الله حسین پورهمچنین از ساخت هفت هزار واحد مسکونی در طی چند سال گذشته خبر داد و افزود: امسال نیز برای دو هزار و 800 واحد مسکونی اقدام می شود که هزارو 500واحد آن مسکن مهر برای مددجویان شهری است.

وی همچنین ا ز ارایه خدمات به ده هزار دانش آموز و 10هزار یتیم تحت حمایت این نهاد خبر داد و افزود : حدود هشت هزار نفراز این ایتام توسط 11 هزار حامی حمایت می شود.
 
وی در پایان تصریح کرد: مسوولان این نهاد درتلاش هستند تا با ارایه برترین خدمات به مددجویان بسیاری از نیازها ی آنان را رفع سازند. 

همچنین در این مراسم از تلاش برات سلیمی مسوول حراست کمیته امداد خراسان شمالی تقدیر و غلامعلی رحمانی به عنوان مسوول حراست کمیته امداد استان انتخاب شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز