رییس سازمان بازرگانی خراسان‌شمالی:

عملکرد مجمع امور صنفی در شیروان ضعیف است

۱۳۹۰/۰۴/۱۳ - ۱۷:۱۵:۲۴
کد خبر: ۶۱۰۴۲
عملکرد مجمع امور صنفی در شیروان ضعیف است
رییس بازرگانی خراسان شمالی گفت: بازار شیروان در تمام حوزه‌ها رتبه آخر استان را دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان شمالی، رییس سازمان بازرگانی خراسان شمالی در نشست ستاد ساماندهی صنوف فاقد پروانه با انتقاد از عملکرد مجمع امور صنفی و اتحادیه های وابسته آن در شیروان اظهار داشت: اکنون بازار شیروان در تمام حوزه ها رتبه آخر استان را دارد.

محمدرضا کفاشی وضعیت صنوف این شهرستان را نگران کننده دانست و گفت: 60 درصد اصناف شیروان بدون پروانه فعالیت می کنند که این برای بازرگانی استان قابل قبول نیست.

وی با اشاره به برگزار نگردن انتخابات در اتجادیه ها افزود: در سایر بخش ها نیز این عقب ماندگی مشهود است و تا کنون از مجموع 30اتحادیه موجود در این شهرستان هنوز 14 اتحادیه انتخابات برگزار نکرده اند.

رییس سازمان بازرگانی خراسان شمالی، کمبود ترازوی دیجیتالی، کارت‌خوان و صندوق مکانیزه در مغازه ها را از دیگر مشکلات صنوف شهرستان شیروان برشمرد.

کفاشی گفت: هنوز برای کارگاه های آلاینده صوتی این منطقه کار اساسی صورت نگرفته است که این مشکلاتی را برای مردم شهرستان به وجود آورده است.

وی از آموزش اعضای هیأت رییسه اتحادیه اصناف شیروان خبر داد و افزود: تمام این افراد باید در دوره های آموزشی مربوط شرکت کنند که اگر در آزمون حد نصاب لازم را به دست نیاورند از ادامه فعالیت آنان جلوگیری می شود.

فرماندار شیروان نیز بر لزوم اجرای قانون تأکید کرد و گفت: کسانی که به اخطارهای متولیان این بخش توجه نکنند مغازه های آنان بسته و برابر قانون با آنان رفتار خواهد شد.

عبدالصمد صفرنژاد در پایان خاطرنشان کرد: دغدغه اصلی ما رضایت مردم و رفع مشکلات آنان است و همه دستگاه ها و متولیان امر باید در این زمینه احساس تکلیف کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز