فرماندارشیروان خبر داد

۳۸۰ شیروانی همزمان با هفته دولت شاغل می‌شوند

۱۳۹۰/۰۶/۰۳ - ۱۳:۴۵:۵۱
کد خبر: ۷۲۷۳۹
۳۸۰ شیروانی همزمان با هفته دولت شاغل می‌شوند
فرماندار شیروان از اشتغال 380 جوان شیروانی در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان شمالی، عبدالصمد صفرنژاد، فرماندار شیروان در نشست خبری گفت: همزمان با هفته دولت و افتتاح طرح های عمرانی و خدماتی 380 نفر شیروانی به صورت مسقیم شاغل می شوند. 

صفرنژاد با اشاره به افتتاح 53 طرح در این هفته تصریح کرد: این طرح ها با با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال اجرا شده است.

وی با تاکید بر حساسیت کار خبرنگاران در انعکاس اخبار هفته دولت افزود: خبرنگاران باید بیشتر از همیشه احساس مسوولیت کرده و نقاط قوت شهرستان را منعکس کرده و جلوه دهند.

فرماندار شیروان از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان الگوهای برتر مدیریتی برای مسوولان یاد کرد و افزود: امروز نیز دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی راه شهیدان رجایی و باهنر را ادامه می دهند و در مسیر رشد و استقلال کشور گام برمی دارند.

صفرنژاد، رشد و توسعه شهرستان را در گرو مدیریت خوب مسوولان دانست و گفت: ما به دنبال به کارگیری مدیران مجرب و کاری هستیم و اجازه نخواهیم داد این شهرستان به آزمایشگاهی برای مدیران بی تجربه تبدیل شود.

صفر نژاد خاطر نشان کرد: عملکرد دولت در یک هفته خلاصه نمی شود بلکه همه سال و همه روزها فعالیت کارکنان و خادمان نظام هفته دولت است.

وی دایدار با امام جمعه،دیدار مسوولان با مردم ،تجدید پیمان با شهدا،تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه،دیدار با خانواده های شهدا و افتتاح طرح ها را از جمله برنامه های هفته دولت شیروان نام برد.

نظر شما