معاون امور مشاركت‎های مردمی سازمان بهزیستی خراسان شمالی

همه مددجویان بهزیستی تا پایان سال ۹۲ خانه‌دار خواهند شد

۱۳۹۰/۰۶/۱۶ - ۱۸:۵۰:۰۷
کد خبر: ۷۵۲۳۶
همه مددجویان بهزیستی تا پایان سال ۹۲ خانه‌دار خواهند شد
معاون امور مشاركتهای مردمی سازمان بهزیستی استان خراسان شمالی از تخصیص و ساخت یك هزار و 666 مسكن ویژه معلولان این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان شمالی، فخراییان معاون امور مشاركتهای مردمی سازمان بهزیستی استان از تخصیص و ساخت یك هزار و 666 مسكن ویژه معلولان استان خبر داد.

معاون امور مشاركت های مردمی سازمان بهزیستی با تاكید بر اینكه بحث تامین مسكن مددجویان از سال 89 و 90 در قالب طرح نهضت تامین مسكن مددجویان آغاز گردیده افزود: بالغ بر یک هزار و 666 مورد سهمیه مسكن خراسان ‌شمالی از سهمیه كل كشور توسط سازمان مسكن و امور شهرداری تا پایان سال90ساخته خواهد شد.

احمد فخراییان گفت: صندوق سرمایه گذاری «یكم نیكوكارآگاه» با هدف كمك به مسكن مددجویان تشكیل شده و مجوز آن توسط سازمان بورس و اوراق بهادار كشور صادر شده است.

وی خاطر نشان كرد: تمامی خیرین و نیكوكاران می‌توانند ضمن شركت در این حركت خیر‎خواهانه به سازمان بهزیستی استان كمك نمایند.

فخراییان با اشاره به اینكه در سه سال گذشته این صندوق در فعالیت‎های مختلفی از جمله تامین مسكن مددجویان درجامعه حضور داشته و با سودی بالغ بر50 درصد درجهت بهره‎مندی نیازمندان و مددجویان گام های مثبتی برداشته یادآورشد: مشكل مسكن مددجویان خراسان شمالی تا پایان سال 92 حل خواهد شد.

پذیره‎نویسی این صندوق از 25 مرداد تا 3 شهریور ادامه داشته و تا 20شهریور ماه تمدید گشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز