در ۲۴ ساعت گذشته

۸ كشته و مجروح در محورهای مواصلاتی خراسان‌شمالی

۱۳۹۰/۰۶/۲۸ - ۱۹:۳۴:۵۸
کد خبر: ۷۷۴۳۵
۸ كشته و مجروح در محورهای مواصلاتی خراسان‌شمالی
سرپرست پلیس راه استان خراسان‌شمالی از 3 كشته و 5 مجروح در تصادفات 24 ساعته گذشته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازخراسان‌شمالی، سرهنگ علی حسین‌زاده، سرپرست پلیس راه استان با اعلام این خبر گفت: برابر اعلام مركز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی‌بر وقوع یك فقره واژگونی سواری تیبا در محور فاروج-شیروان بلافاصله ماموران و نیروهای امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: در محل حادثه مشخص شد كه یك نفر از سرنشینان فوق كه مجهول‌الهویه بوده بر اثر شدت جراحات وارده ناشی از تصادف در دم فوت و چهار نفر دیگر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

حسین‌زاده علت حادثه را بی‌احتیاطی راننده سواری تیبا به دلیل عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی عنوان كرد.

سرپرست پلیس راه خراسان‌شمالی، همچنین از دو حادثه دیگر در محورهای نجف‌آباد- شیروان و سست- اسفراین و برجای گذاشتن دو كشته و یك مجروح خبر داد.

وی خاطرنشان كرد: یك دستگاه وانت پیكان با یك دستگاه موتورسیكلت ایژ در محور شیروان با یكدیگر برخورد كه سرنشین موتورسیكلت ایژ به هویت معلوم بر اثر جراحات وارده ناشی از تصادف در دم فوت و راكب موتورسیكلت نیز مجروح كه بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ حسین‌زاده علت این حادثه را بی‌احتیاطی راننده وانت پیكان به دلیل عدم رعایت فاصله طولی نسبت به موتورسیكلت عنوان كرد.

سرپرست پلیس راه این استان، همچنین از فوت یك نفر عابر پیاده 46 ساله در حادثه دیگری در محور اسفراین خبر داد و گفت: علت حادثه بی‌احتیاطی راننده خودروی متواری شده از صحنه به علت عدم توجه به جلو نسبت به عابر پیاده تشخیص داده شده است.
نظر شما