امام‌جمعه كاشمر:

هدفمندسازی یارانه‌ها برای گسترش عدالت ضروری بود

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۳:۲۳:۰۰
کد خبر: ۱۱۹۹
هدفمندسازی یارانه‌ها برای گسترش عدالت ضروری بود
امام‌جمعه كاشمرگفت: اجرای طرح هدفمندكردن یارانه‌ها و طرح آزادسازی قیمت‌ها ضروری و برای اجرای عدالت حیاتی بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد مقدس، حجت‌الاسلام سید قاسم یعقوبی امام جمعه كاشمر با اشاره به طرح آزادسازی قیمت‌ها اظهار داشت: راهی جز اجرای این طرح برای كشور وجود نداشت.

امام جمعه كاشمر گفت: مطالعات زیادی روی این طرح انجام شده و امید است با راه‌ها و برنامه‌ریزی‌های مناسبی كه دولت برای اجرای آن پیش‌بینی كرده، این طرح با شیب ملایم انجام شود تا به مردم نیز فشار وارد نشود.

وی تأكید كرد: هدفمندسازی یارانه‌ها برای نظام عدالت‌خواه جمهوری اسلامی ایران یك ضرورت بود و حال كه دولت كمر به اجرای این طرح بزرگ بسته، همه باید با همكاری در این زمینه بسترهای لازم را فراهم كنند.

یعقوبی افزود: دولت و نمایندگان مجلس و خصوصا مردم به خوبی عظمت این طرح را فهمیده‌اند و قطعا همكاری‌های لازم را خواهند داشت.

وی تصریح كرد: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و روند رو به افزایش مصرف خصوصا در بخش انرژی و طبق اظهارات و اطلاعات و آمارهای گرفته شده توسط دولت، اجرای این طرح لازم و ضروری بود.

امام‌جمعه كاشمر در ادامه خاطرنشان كرد: البته با اجرای این طرح برخی از كاستی‌ها نظیر حمل و نقل عمومی و معیشت كارگران و قشرهای مستضعف باید برطرف شود و نگاه ویژه‌ای به دهك‌های پایین جامعه صورت گیرد چون آنها همیشه یاری‌گر دولت بوده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر یكی از اهداف آزادسازی قیمت‌ها صرفه‌جویی بیشتر است كه مردم قطعا به اهمیت این طرح آگاه هستند و كمك خواهند كرد كه با موفقیت انجام شود.

نظر شما