با حضور مسئولان کشوری در مشهد:

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌رضوی معرفی شد

۱۳۹۲/۰۲/۱۳ - ۰۴:۵۰:۴۱
کد خبر: ۱۲۰۰۴۵
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌رضوی معرفی شد
با حضور مسئولان کشوری و استان خراسان‌رضوی مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌رضوی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازخراسان‌رضوی، با حضور مسئولان کشوری و استان خراسان ‌رضوی مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌رضوی معرفی شد.
 
محمد احراری، مدیرکل سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌رضوی در این مراسم اظهار کرد: خراسان‌رضوی زمینه‌های مساعدی برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس دارد.

احراری گفت: یکی از امتیازاتی که در خراسان‌رضوی وجود دارد همدلی بین ارگان‌ها برای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.
 
وی تصریح کرد: همچنین وجود امام رضا(ع) و آستان قدس رضوی از جمله مزایای خراسان‌رضوی محسوب می‌شود.

اکبر نجاتی‌، مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌رضوی، در ادامه اظهار کرد: پشتوانه ملت برای انقلاب اسلامی یک ذخیره بی‌نهایت است.

وی با بیان اینکه حفظ و نشر ارزش‌ها بدون کمک مردم امکان ندارد، تصریح کرد: مردم در هشت سال دفاع مقدس همواره به عنوان نیروهای پیش‌رو حضور داشتند و اگر به میدان نمی‌آمدند جنگ به نتیجه نمی‌رسید.

نجاتی خاطرنشان کرد: امروز باید ارزش‌ها و آثار دفاع مقدس ثبت و ضبط و به نسل جدید عرضه شود.

مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌رضوی عنوان کرد: هویت هر ملتی را تاریخ آن ملت می‌سازد، در هشت سال دفاع مقدس با اتکا به عاشورا و کربلا برگ زرینی از تاریخ رقم خورد.
 
وی با بیان این‌که حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس وظیفه همه افراد است، تاکید کرد: حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همت بالایی می‌خواهد و همه مسئولان قبل از آنکه یاد و نام شهدا محو شود باید پای کار بیایند.

در پایان این مراسم با حضور مسئولان کشوری و استانی اکبر نجاتی به عنوان مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌رضوی معرفی و از زحمات محمد احراری مدیرکل سابق این نهاد قدردانی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز