برای نخستین‌بار صورت می‌گیرد

پرداخت ۳۵درصد هزینه مشارکت در هیأت تجاری بازاریابی ایران به ازبکستان

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۵:۱۲:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۸
پرداخت ۳۵درصد هزینه مشارکت در هیأت تجاری بازاریابی ایران به ازبکستان
مدیر روابط‌عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: برای نخستین‌بار 35درصد از هزینه مشارکت در هیات تجاری بازاریابی ایران به ازبکستان به صورت یارانه پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد مقدس، سید جمال شوشتری با اشاره به جزئیات اعزام هیات تجاری ایران به ازبکستان اظهار داشت: سازمان توسعه تجارت ایران با همکاری نمایشگاه بین المللی مشهد و سازمان بازرگانی خراسان رضوی برای نخستین بار 35 درصد از هزینه مشارکت در هیات تجاری بازاریابی ایران به ازبکستان را به عنوان یارانه به مشارکت کنندکان در این هیات پرداخت خواهد کرد.

وی افزود: سازمان بازرگانی خراسان رضوی با همکاری نمایشگاه بین المللی مشهد به منظور انجام دیدارهای تجاری میان بازرگانان ایرانی و مسوولان و تجار ازبکستانی، 17 دی ماه یک هیات تخصصی تجاری و بازاریابی از ایران به تاشکند، سمرقند و بخارا اعزام می کند.

شوشتری ملاقات با اعضای اتاق بازرگانی تاشکند، تشکیل جلسه با سفیر و اعضای سفارت ایران در تاشکند، دیدار و گفت‌وگو با همتایان تجاری و بازدید از مراکز تجاری و بازرگانی در تاشکند و همچنین شهرهای سمرقند و بخارا را از جمله برنامه های پیش بینی شده برای این هیات تجاری معرفی کرد.

هیات تجاری بازاریابی ایران از تاریخ 17 دی ماه به مدت هفت روز به تاشکند ازبکستان اعزام می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز