برگزیدگان چهارمین جشنواره شعر دفاع‌مقدس خراسان معرفی شدند

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۸:۴۳:۰۰
کد خبر: ۱۲۳۳
برگزیدگان چهارمین جشنواره شعر دفاع‌مقدس خراسان معرفی شدند
برگزیدگان چهارمین جشنواره شعر دفاع‌مقدس در چهار بخش مختلف در مشهد معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد مقدس، چهارمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس خراسان رضوی با عنوان "لاله های سربلند" با معرفی برگزیدگان این دوره در تالار نور مشهد به کار خود پایان داد.

بر اساس این گزارش، در بخش دفاع مقدس در آیینه حماسه عاشورا، ایمان کرخی از نیشابور، جواد اسلامی از چناران و هادی محمدعلی پور از کاشمر به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین هیأت داوران در بخش مقاومت مردم فلسطین، لبنان، افغانستان و ستم دیدگان جهان، زهرا گریزپا، سیدمسلم موسوی و اسماعیل بختیاری، هر سه از مشهد را به عنوان نفرات اول تا سوم این بخش معرفی کرد.

در بخش ایثار، شهادت و دفاع مقدس، هاشم رضازاده و امان الله میرزایی هر دو از مشهد نفرات اول، سید حسن مبارز از مشهد و علی کرخی از نیشابور نفرات دوم و موسی عصمتی از مشهد و مریم مهرآذر قوچان به عنوان نفرات سوم این بخش معرفی شدند.

در بخش کودک با رویکرد دفاع مقدس نیز معصومه سادات رضوی از مشهد، مریم اسلامی از مشهد و سید روح الله موسوی از قوچان برگزیده های اول تا سوم شدند.

داوران این جشنواره دکتر پورحاجیان، علیرضا سپاهی لائین و زهرا محدثی خراسانی بودند که اشعار را بدون توجه به نام شاعر داوری کردند.

بر اساس این گزارش مصطفی محدثی خراسانی و سینا علی محمدی از شاعران میهمان این جشنواره بودند.

همچنین، استاد خدابخش صفادل، استاد محمد پروانه و 36 نفر از شاعران نیشابوری در این جشنواره حضور داشتند.

نظر شما