بازدید «استاندار خراسان رضوی» از پروژه های عمرانی و صنعتی شهرستان گناباد

۱۳۹۲/۰۳/۰۷ - ۱۹:۲۱:۱۰
کد خبر: ۱۲۳۷۵۹
بازدید «استاندار خراسان رضوی» از پروژه های عمرانی و صنعتی شهرستان گناباد
استاندار خراسان رضوی از چند پروژه ی صنعتی و عمرانی در شهرستان گناباد بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی ، استاندار خراسان رضوی از چند پروژه  صنعتی و عمرانی در شهرستان گناباد بازدید کرد.

روابط عمومی استانداری خراسان رضوی اعلام کرد ، «محمدحسین فروزان مهر» ، در بدو ورود به گناباد ضمن حضور بر مزار شهدای این شهر و گرامیداشت یاد و خاطره آنان ، در محل مرقد علامه محمد تقی بهلول نیز حاضر شد و به وی ادای احترام کرد.
 
وی در ادامه از فرودگاه درحال احداث شهر گناباد بازدید و بر تامین زیر ساخت ها و سرعت بخشیدن به تکمیل این پروژه که 30درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تاکید نمود.
 
استاندار خراسان رضوی ، ضمن حضور در شهرک صنعتی از چند واحد تولیدی در حال راه اندازی شهرستان نیز بازدید و بر تامین سرمایه درگردش مورد نیاز بخش تولید از سوی بانک های عامل تاکید و اضافه کرد: از دستگاه های خدمات رسان انتظار می رود در تامین زیر ساخت ها و خدمات مورد نیاز واحدهای تولیدی شهرستان از هیچ کوششی فروگذار نکنند.
 
«فروزان مهر» در این سفر از بیمارستان 160 تختخوابی علامه بهلول گناباد و ساختمان دانشگاه علوم پزشکی که از پروژه های مهر ماندگار شهرستان هستند نیز بازدید و روند پیشرفت فیزیکی آن ها را مورد بررسی قرار داد.
 
وی در حاشیه  این بازدید اظهار داشت : توزیع متوازن امکانات متناسب با ظرفیت های مناطق و اسناد آمایش و توسعه بایستی اصلی ترین رویکرد مدیریت شهرستان ها باشد. بازدید از مبلمان شهری، بررسی روند خدمت رسانی شهرداری به مردم گناباد و ارزیابی پیشرفت پروژه مسکن مهر شهر کاخک از دیگر برنامه های سفر استاندار خراسان رضوی بود.
 
استاندار خراسان رضوی همچنین با حضور در جمع کارکنان فرمانداری گناباد با آنان دیدار و گفتگو کرد. گفتنی است معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی ، فرماندار گناباد، مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی و تعدادی از مدیران ستادی و شهرستانی فروزان مهر را در این بازدید ها همراهی می کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز