امام‌جمعه بجستان در گفت‌وگو با برنا

همكاری و همیاری دولت و مردم ضمانت اجرای طرح هدفمندی یارانه‌هاست

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۱۶:۵۲:۰۰
کد خبر: ۱۲۸۹
همكاری و همیاری دولت و مردم ضمانت اجرای طرح هدفمندی یارانه‌هاست
امام‌جمعه بجستان گفت: ضمانت اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها همكاری و همیاری دولت و مردم است و تمام نهادها باید این اصل را مدنظر قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام محمد‌حسین ایزدی امام جمعه بجستان در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در مشهد با بیان این مطلب افزود: ضمانت اجرای این طرح همكاری و همیاری دولت و مردم خواهد بود و چنانچه مردم با این طرح همكاری نكنند خودشان متضرر می‌شوند.

وی با بیان اینكه اجرای این طرح در راستای عدالت و آموزه‌های دین اسلام است، اذعان داشت: از آنجایی كه مصرف بالا و بی‌رویه از معضلات كنونی جامعه ماست، این طرح در راستای كاهش مصرف و صرفه‌جویی بیشتر است.

امام جمعه بجستان تأكید كرد: یكی از مشكلات كشور در مقایسه با سایر كشورها، مصرف بالا به ویژه در زمینه انرژی و سوخت است كه دلیل آن وفور نعمات فراوان از سوی خداوند متعال است اما باید این نعمت‌ها به طور صحیح استفاده گردد تا همه بتوانند از آنها برخوردار شوند.

ایزدی با اشاره به اینكه نباید به بهانه اجرای این طرح، قیمت‌ها به طور ناگهانی افزایش یابد، تصریح كرد: محتكران و افرادی‌كه قصد گرانفروشی دارند باید توسط مردم به مسوولان گزارش شوند و دولت نیز با نظارت ویژه با آنان برخورد جدی کند.

وی گفت: با كسانی‌كه قصد اخلال در اجرای این طرح را دارند باید مقابله شود و اجازه نداد خللی در اجرای این طرح صورت پذیرد.

حجت الاسلام ایزدی تاكید كرد: اجرایی شدن اصلاح الگوی مصرف نیاز به بررسی جدی دارد و باید شیوه‌های آن به وضوح بیان شود.

نظر شما