نایب‌رییس اول كمیسیون امنیت ملی در گفت‌وگو با برنا

حضور حماسی مردم در ۹دی هشدار جدی به استكبار جهانی‌و ایادی آن بود

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۱۹:۱۴:۰۰
کد خبر: ۱۴۰۲
حضور حماسی مردم در ۹دی هشدار جدی به استكبار جهانی‌و ایادی آن بود
نایب‌رییس اول كمیسیون امنیت ملی در مشهد گفت: حضور حماسی مردم در 9دی هشدار و تذكری جدی به استكبار جهانی و كسانی بود كه در این امتحان بزرگ مردود شدند و از مردم و ملت عقب افتادند.

به گزارش خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام حسن سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در مشهد، گفت: حماسه 9دی و متعاقب آن 22 بهمن انقلاب و نظام را برای مدت زیادی بیمه كرد و پیام اصلی آن این بود كه مردم در دفاع از دین و انقلاب از هیچ چیز دریغ نمی‌كنند.

وی با بیان اینكه ملت ایران به خوبی از دستاوردهای انقلاب پاسداری می‌كنند و مطیع و همیشه پشتیبان ولایت فقیه هستند تصریح كرد: این امر سبب پیروزی مردم و اسلام گشته و ملت ایران دستاورد بزرگی را در تاریخ انقلاب اسلامی خلق كردند.

حجت‌الاسلام سبحانی نیا ادامه داد: حضور حماسی مردم در 9 دی ماه سال 88 هشدار و تذكری جدی به كسانی داد كه در این امتحان بزرگ مردود شدند و از مردم و ملت عقب افتادند.

نماینده مردم نیشابور با تاكید بر اینكه توطئه ‌و دسیسه‌های منافقان و دشمنان دین خدشه‌ای به اسلام وارد نمی‌كند، گفت: ملت ایران هرگز اجازه نمی‌دهد كسی با اعتقادات دینی‌شان بازی كند و با هرگونه هتك حرمت به اهل بیت(ع) و دین اسلام برخورد جدی می‌كنند.

سبحانی‌نیا این روز را اوج بصیرت و آگاهی مردم دانست و تاكید كرد: شعور سیاسی ملت آگاه ایران در این روز تبلور یافت و به دشمن نشان داد همیشه گوش به فرمان رهبر خود بوده‌اند و توطئه‌های آنان را خنثی می‌كنند.

نظر شما