معاون برنامه ریزی استانداری خراسان رضوی:

انقلاب اسلامی منشأ قدرت را بر مهرورزی قرار داده‌است

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۶:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۵۲۴۵
انقلاب اسلامی منشأ قدرت را بر مهرورزی قرار داده‌است
معاون برنامه‌ریزی استانداری خراسان رضوی گفت: انقلاب اسلامی منشا قدرت را بر دانایی و مهرورزی قرار داده‌است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد مقدس، عباس نیاوند در مراسم افتتاح و بهره برداری از پروژه های دهه فجر شهرستان کاشمر گفت: انقلاب اسلامی پارادایم قدرت را در جهان تغییر داد زیرا قبلا منشا قدرت زر و زور و تزویر بود اما انقلاب اسلامی منشا قدرت را بر دانایی و مهرورزی قرار داده است.

وی اخلاص، حاکمیت برقلب ها و اندیشه ها، عدالت خواهی و حق طلبی را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی دانست و افزود: تمام تلاش دولت و مسوولان در راستای خدمت رسانی به نقاط محروم و گسترش آسایش و رفاه در همه نقاط کشور است.

معاون برنامه ریزی استانداری خراسان رضوی تصریح كرد: اسلامی بودن، ولایت و رهبری و انسجام و یکپارچگی مردم سه عامل بالندگی، رشد و تداوم انقلاب اسلامی است.

نیاوند خاطر نشان كرد: انقلاب ما مبتنی بر ارزش های متعالی اسلامی است و ریشه در دل مردم دارد چراكه اگر اینگونه نبود نمی توانستیم به این مرحله از پیشرفت و بالندگی برسیم.

گفتنی است با حضور معاون برنامه ریزی استانداری خراسان رضوی راه روستایی خضرآباد - دهمیان از توابع بخش کوهسرخ به طول 9 کیلومتر و با اعتبار10 میلیارد ریال، خوابگاه دبیرستان دخترانه شبانه روزی فاطمه الزهرا شهر ریوش مساحت هزار و50 مترمربع و با اعتبار هشت میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

همچنین پروژه آبرسانی به روستای قراچه با اعتبار دو میلیارد و 750 میلیون ریال شامل یک باب مخزن 200 هزار لیتری، هزار و 500 متر خط انتقال آب، اجرا و تعویض کل شبکه آبرسانی روستا به طول هفت کیلومتر، حصارکشی و ساخت دو باب اطاقک کلر زنی نیز با حضور نیاوند به بهره برداری رسید و مردم منطقه از نعمات آن بهره مند خواهند شد.

نظر شما