برگزاری مسابقه « حدیث همدلی» در حرم مطهر رضوی

۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۲۰:۲۳:۳۵
کد خبر: ۲۵۳۶۶۶
برگزاری مسابقه « حدیث همدلی» در حرم مطهر رضوی
مدیر فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: مسابقه فرهنگی«حدیث همدلی» از سوی اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری برنا ازمشهد مقدس، محمد جواد هاشمی نژاد با بیان این مطلب عنوان كرد: «وحدت اسلامی چیست؟»و «تجلی وحدت در سیره امام رضا(ع)» فصل‌های این كتاب است و «مقصود از وحدت»، «امت واحده اسلامی» و «تعامل و هم اندیشی مسلمانان» از موضوعاتی است كه در كتاب« حدیث همدلی» مطرح شده است.

وی، «پذیرش ولایت‌عهدی و مصلحت امت اسلام»، «تبیین صحیح معارف اهل بیت(ع) و رازداری»، «تعامل علمی به دور از توهین به مقدسات و  نهی از آن»، «احترام به قوانین مذهبی دیگر مسلمانان» و «مقابله با تكفیر گرایی» را از دیگر مباحث مطروحه در این مسابقه فرهنگی برشمرد.

كتاب «حدیث همدلی» كه به قلم مهدی مسائلی تهیه و تدوین شده است در شمارگان 30 هزار نسخه تنظیم و تولید شده است و در اختیار زائران حرم مطهر رضوی قرار گرفته است.

مدیر فرهنگی آستان قدس رضوی افزود: سؤالات این مسابقه از متن‌ موجود در برگه‌های مسابقه و به صورت چندگزینه‌ای طرح شده است كه به 40 نفر از برندگان، هدایای  فرهنگی ویژه‌ای به صورت حضوری تقدیم خواهد شد

وی با اشاره به چگونگی شرکت و تکمیل پاسخنامه‌ی این مسابقه فرهنگی گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقات می‌توانند با مراجعه به بخش مسابقات پرتال جامع آستان قدس رضوی به نشانه www.aqr.irو یا با ارسال پاسخ صحیح به سامانه پیامکی 3000802222 در این مسابقه شرکت کنند.

هاشمی نژاد افزود: برای شرکت در این مسابقه از طریق پیامک، کافی است شماره‌ی گزینه‌های صحیح سوال‌ها را به صورت یک عدد 5 رقمی از چپ به راست، پس از ذکر نام مسابقه، نام، نام خانوادگی، سن، تحصیلات و شهر به سامانه 3000802222 پیامک کنید.

وی با بیان اینكه قرعه كشی به صورت روزانه انجام می‌شود، اظهار داشت: نتیجه از طریق سامانه ذكر شده به اطلاع برندگان خواهد رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز