مسوول نمایندگی راه و ترابری شهرستان چناران خبر داد

آسفالت ۱۹۸کیلومتر راه روستاهای بالای ۵۰خانوار در چناران

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۵:۱۱:۰۰
کد خبر: ۳۴۱۶۹
آسفالت ۱۹۸کیلومتر راه روستاهای بالای ۵۰خانوار در چناران
خانزاده گفت: تاکنون 198 کیلومتر از راه روستاهای بالای50 خانوار حوزه استحفاظی شهرستان چناران آسفالت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد مقدس و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری خراسان رضوی، ناصر خانزاده با بیان این مطلب افزود: مجموع راه های روستاهای با جمعیت بالای 50 خانوار حوزه استحفاظی شهرستان چناران 8/296 کیلومتر است که از این مقدار 198کیلومتر آسفالت شده است.

مسوول نمایندگی راه و ترابری شهرستان چناران گفت: آسفالت راه های روستایی موجب افزایش سرعت تردد و خطر بروز تصادفات جاده ای می شود، به همین دلیل نگهداری این راه ها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

خانزاده از اجرای عملیات احداث راه روستایی بقمچ در محدوده هزارمسجد خبر داد و افزود: این عملیات تاکنون، 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مسوول نمایندگی راه و ترابری شهرستان چناران تکمیل راه روستایی حکیم آباد – بهمن جان علیا در منطقه کوهستانی این شهرستان را از دیگر پروژه های انجام شده این اداره در سال 89 عنوان کرد.

وی در خصوص درخواست ساكنان روستای فلاح آباد چناران برای آسفالت راه این روستا، اظهار داشت: طول این محور روستایی 1.5 كیلومتر بوده و تعداد 7 خانوار ساكن این روستا از آن بهره مند هستند و در صورت تامین اعتبار یك میلیارد و 800 میلیون ریالی مورد نیاز، عملیات اجرایی آسفالت راه این روستایی به اجرا در خواهد آمد.

خانزاده تعداد روستاهای بالای 50 خانوار بهره مند از آسفالت را 71 روستا عنوان کرد و گفت: 66 هزار و 798 نفر در روستاهای حوزه استحفاظی چناران از راه آسفالت بهره مند هستند.

مسوول نمایندگی راه و ترابری شهرستان چناران تصریح کرد: طول کل راه های آسفالت نشده روستاهای بالای 50 خانوار این شهرستان3/98 کیلومتر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز