استاندار خراسان رضوی خبر داد

اختصاص ۶۰میلیارد ریال اعتبار برای ساخت مجتمع‌فرهنگی در روستاهای خراسان‌رضوی

۱۳۸۹/۱۰/۱۵ - ۱۵:۱۷:۰۰
کد خبر: ۴۰۸۲
اختصاص ۶۰میلیارد ریال اعتبار برای ساخت مجتمع‌فرهنگی در روستاهای خراسان‌رضوی
استاندار خراسان رضوی از اختصاص 60میلیارد ریال اعتبار برای ساخت مجتمع فرهنگی در روستاهای استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد مقدس، محمود صلاحی با بیان این مطلب اظهار داشت: در سالی كه به نام توسعه همه جانبه روستاها نام گذاری شده علاوه بر توسعه روستاها در بخش های مختلف اقتصادی، كشاورزی و زیرساختی توجه به مسایل فرهنگی روستاییان نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: از اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خواسته شده تا با برگزاری انجمن های ادبی و شب شعر در روستاها علاوه بر ایجاد روحیه شادابی و نشاط، نسبت به شناسایی استعدادها در این بخش اقدام کند.

استاندار خراسان رضوی گفت: اختصاص شش میلیارد تومان از محل بودجه فرهنگی طی دو سال برای ساخت 91 مجتمع فرهنگی در روستاهای واجد شرایط با همكاری نهاد كتابخانه های كشور از جمله اقداماتی است كه استانداری خراسان رضوی در جهت ارتقای سطح فرهنگی روستاها در دست اجرا دارد.

صلاحی تصریح كرد: ساخت این 91 مجتمع فرهنگی باید تا پایان سال مالی 91 به اتمام برسد و مدیركل دفتر اجتماعی و سازمان های مردم نهاد استانداری خراسان رضوی و مدیركل نهاد كتابخانه های استان مسوولیت اجرای آن را بر عهده دارند.

وی خاطرنشان كرد: دست یابی روستاییان به كتابخانه های عمومی و ترویج فرهنگ مطالعه مفید و توزیع متوازن امكانات از جمله اهداف اجرای این پروژه در استان بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز