فرماندار سبزوار خواستار شد

محرومیت‌زدایی در استان خراسان‌رضوی به‌ویژه شهرستان سبزوار

۱۳۸۹/۱۰/۱۵ - ۱۷:۵۲:۰۰
کد خبر: ۴۲۰۸
محرومیت‌زدایی در استان خراسان‌رضوی به‌ویژه شهرستان سبزوار
فرماندار سبزوار گفت: با اجرای طرح تحول اقتصادی برای محرومیت‌‎زدایی گام‌های اساسی برمی‌داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد مقدس، معاون استاندار و فرماندار سبزوار گفت: با همکاری و مساعدت مردم می توانیم در راستای اجرای طرح تحول اقتصادی و به منظور عدالت و گسترش آن در سطح جامعه، محرومیت زدایی و فقر زدایی گام های مهم و اساسی برداریم.

وی افزود : ایام الله دهه فجر بهترین زمان برای افزایش آگاهی نسل سوم به خصوص دانشجویان و جوانان از انقلاب و خنثی سازی توطئه دشمنان است.

مهندس قاسم شعبانی عطار افزود: با توجه به اینکه سال گذشته از سوی مقام معظم رهبری سال اصلاح الگوی مصرف نامگذاری شده و همچنین امسال یکی از اهداف قانون هدفمند کردن یارانه ها صرفه جویی است، در دهه فجر باید علاوه بر توجه به صرفه جویی مراسم باشکوه مطلوب و شایسته انجام شود.

وی اظهار داشت: با توجه به تقارن ایام الله دهه فجر با ایام ارتحال پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) وامام رضا(ع) باید سمت و سوی برنامه ها ضمن کیفی بودن با محتوی این ایام متناسب باشد.

شعبانی ضمن تبریک و گرامیداشت دهه بصیرت، تصریح کرد: 9 دی روزی است که ملت ایران با اسلام، انقلاب، حضرت امام و رهبری معظم تجدید بیعت کرد و با بصیرت و آگاهی خود در این روز حضور پیدا کرد و شکوه انقلاب و عظمت آن به همین حضور مردم است.

وی در عین حال گفت: در ایام دهه فجر، دوازدهم و بیست و دوم بهمن ماه، قله اوج روزهای دهه فجر و روز نمایش اقتدار، اراده، عزم ملی و موجودیت بالفعل مردم است، که حضور حماسی و وقوع معجزه ای مکرر را به جهانیان یادآوری می کند و هر سال نیز بر وسعت و عظمت این معجزه، با حضور پر شور و شعور و گسترده اقشار مردم فهیم کشورمان افزوده می شود.

فرماندار سبزوار در مورد افتتاح پروژه های عمرانی در ایام شکوهمند پیروزی انقلاب، گفت: هر چند برخی از پروژه ها در طول سال انجام گرفته است اما پروژه هایی که کلنگ زنی آن آماده شده در این ایام به بهره برداری خواهد رسید.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سبزوار نیز در این مراسم با اشاره به کمیته های ستاد دهه فجر گفت: کمیته انتظامات، کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی، کمیته اصناف، کمیته نشر و فرهنگ، کمیته پشتیبانی، کمیته دانش آموزی، کمیته دانشجویان، کمیته فرهنگی و هنری و... از جمله کمیته های دهه فجر این شهرستان هستند که باید برحسب نیاز خود، برنامه هایشان را تدوین کنند.

علی دلقندی افزود: مسوولان کمیته ها جلسات خود را تشکیل داده و حداکثر تا اول بهمن ماه برنامه های کمیته را برای جمع بندی به فرمانداری این شهرستان ارسال کنند.

وی بر حضور فعال مسوولان در برنامه های دهه فجر تأکید کرد و اظهار داشت: در برنامه های امسال باید نوآوری ایجاد شود و مسوولان کمیته ها با تمام پتانسیل خود در هر چه بهتر اجرا کردن برنامه ها کوشا باشند.

در این جلسه مسوولان پیشنهاداتی در راستای اجرای برنامه های دهه فجر ارائه کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز