كارشناس ارشد علوم اقتصادی:

نمایشگاه سرمایه‌گذاری فرصتی برای سنجیدن نیازهای مشهد است

۱۳۸۹/۱۰/۱۵ - ۱۸:۵۵:۰۰
کد خبر: ۴۲۳۸
نمایشگاه سرمایه‌گذاری فرصتی برای سنجیدن نیازهای مشهد است
كارشناس ارشد علوم اقتصاد گفت: دومین نمایشگاه تخصصی سرمایه‌گذاری و مشارکت فرصتی برای سنجیدن نیازهای شهر مشهد است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد مقدس، محمدحسین طباطبایی كارشناس ارشد علوم اقتصادی در آستانه برگزاری نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه مهم‌ترین و تنها راه برای شروع مذاكرات سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در مشهد است.

وی افزود: در صورتی این نمایشگاه در توسعه مشهد موثر خواهد بود كه ادامه گفت‌وگوها و شرایط برای مشاركت‌های مردمی همچنان فراهم باشد.

طباطبایی با تاكید بر اینكه شهرداری باید در زمینه پیشنهادات سرمایه‌گذاری شفاف سازی لازم را ارایه كند، خاطر نشان‌كرد: در این نمایشگاه همچنین باید امكان مشاوره نیز وجود داشته باشد تا سرمایه‌گذاران مطلوب‌تر سرمایه‌گذاری كنند.

وی همچنین با تاكید بر توان سنجی سرمایه‌گذاران در این نمایشگاه تصریح‌كرد: سرمایه‌گذار و سرمایه پذیر باید شرایط مشاركت را توان سنجی كنند تا نتیجه این نمایشگاه به توسعه شهر منجر شود.

طباطبایی در ادامه گردشگری را ركن اصلی و محور توسعه مشهد دانست و افزود: با توجه به شرایط ویژه آب و هوایی در مشهد قطعا سرمایه‌گذاری در مناطق ییلاقی پایتخت معنوی ایران توجیه اقتصادی قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت.

طباطبایی همچنین با تاكید بر مزیت سنجی در مشهد گفت: قطعا هر نوع سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف در مشهد به لحاظ اقتصادی مثمر ثمر خواهد بود.

دومین نمایشگاه تخصصی فرصت های سرمایه گذاری و مشارکت مشهد اواخر ماه جاری با حضور سرمایه گذاران و مسئولان در مشهد برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز