مركز مدیریت‌ راه‌های خراسان رضوی اعلام كرد

محور سبزوار به جغتای به مدت یک‌ماه مسدود است

۱۳۹۰/۰۳/۱۸ - ۱۴:۳۷:۰۰
کد خبر: ۵۵۱۹۰
محور سبزوار به جغتای به مدت یک‌ماه مسدود است
مركز مدیریت راه‌های استان خراسان رضوی اعلام كرد: با توجه به اجرای عملیات راهداری، محور سبزوار ـ جغتای به مدت یك ‌ماه مسدود است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد مقدس به نقل از روابط عمومی اداره‌كل راه و ترابری خراسان رضوی و بنا بر اطلاعیه مركز مدیریت راه‌های استان، با توجه به اجرای عملیات شانه‌سازی در محور سبزوار ـ جغتای (سه راهی انداده ـ شفیع آباد منطقه گوری فشا نجرد) از كیلومتر 118 به طول سه كیلومتر، تا 17 تیرماه سال جاری به مدت یك ماه از ساعت هفت صبح تا 14:30 عصر مسدود است.

رانندگان می‌توانند با به كارگیری تمهیدات لازم و رعایت حق تقدم، از كنار گذر موجود در محل تردد كنند.

بنابراین گزارش، دوره آموزشی هواشناسی جاده‌ای ویژه راهداران استان خراسان رضوی به همت پژوهشكده اقلیم شناسی استان برای هماهنگی بین عملیات راهداری زمستانی و اداره كل هواشناسی برگزار شد.

این دوره در سه سطح معاونان اداره‌كل و روسای ادارات، معاونان ادارات و كارشناسان راه و ترابری و راهداران ادارات تابعه با موضوع مدیریت ریسك، مفاهیم هواشناسی، هواشناسی جاده‌ای و ایستگاه هواشناسی خودكار برگزار شد.

رییس پژوهشكده اقلیم شناسی استان در نخستین روز این دوره ضمن اشاره به تكمیل مراحل مطالعاتی برای مكان‌یابی و جانمایی نصب ایستگاه هواشناسی جاده‌ای در محور تربت حیدریه ـ مشهد بر لزوم تعامل و تبادل اطلاعات بین ادارات راه و ترابری و هواشناسی استان برای بالا بردن سطح ایمنی تردد در جاده‌ها تاكیدكرد.

مجید حبیبی نوخندان بحث ایمنی محورها را از مهم‌ترین فاكتورها در موضوع خدمات جاده‌ای به مسافران دانست و با اشاره به تاثیر مستقیم تغییرات جوی در ایمنی حمل و نقل جاده‌ای، هدف از برگزاری این دوره را تبادل اطلاعات و دستاوردها بین مدیران و كارشناسان ادارات‌كل راه و ترابری و هواشناسی به‌منظور فراهم‌سازی زمینه مساعد همكاری در افزایش امنیت تردد در جاده‌های استان عنوان‌كرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز