معاون مدیریت انسانی رییس جمهور:

فناوری اطلاعات بستر را برای عدالت فراهم می‌كند

۱۳۹۰/۰۳/۱۸ - ۱۹:۲۰:۰۰
کد خبر: ۵۵۴۰۲
فناوری اطلاعات بستر را برای عدالت فراهم می‌كند
معاون توسعه و مدیریت انسانی سرمایه رییس جمهور گفت :فناوری اطلاعات بستر را برای عدالت در امور خدماتی و اداری فراهم می‌كند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد مقدس، لطف‌الله فروزنده در حاشیه مراسم افتتاح چهارمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و شهر الكترونیك (اله سیت) و نیز دومین نمایشگاه حمل و نقل و ترافیك و مبلمان شهری در محل دائمی نمایشگاه‌های مشهد با بیان این مطلب اظهار داشت: تا زمانی كه به دولت الكترونیك نگاه عمیق و اصولی نداشته باشیم به هیچ عنوان در نظام‌های اداری و مدیرتی كشور به موفقیت مطلوب دست نمی‌یابیم.

وی تصریح كرد: در حال حاضر یك ذهنیت منفی در ارتباط با اجرای فرایندهای اداری در كشور وجود دارد كه با توسعه فناوری اطلاعات در سطوح مختلف اداری و خدماتی می‌توان این امر را از میان برداشت.

فروزنده، تكریم ارباب رجوع را از جمله مزیت‌های اجرایی شدن فناوری اطلاعت در كشور عنوان كرد و گفت: با توجه به اهمیت توسعه فناوری اطلاعات، اجرای برنامه‌های دولت الكترونیك در صدر برنامه‌های تحولاتی دولت قرار دارد.

معاون توسعه و مدیریت انسانی سرمایه رییس جمهور خاطرنشان كرد: حل مسائل امنیتی و موانع پیش روی سرعت فناوری اطلاعات و ارتباطات و نیز آشنایی كاركنان ادارات و آحاد مردم می‌توان گام‌های اساسی برای توسعه دولت الكترونیك برداشت.

وی در ارتباط با ادغام وزارتخانه‌ها اظهار داشت: طرح ادغام وزاتخانه‌ها از سوی دولت‌های پیشین نیز مطرح بوده است كه بر این اساس ادغام هشت وزارتخانه در این دستور به دولت تكلیف شد.

معاون توسعه و مدیریت انسانی سرمایه رییس جمهور تاكید كرد: در این راستا ساختار دولتی حدود 80 كشور جهان مورد بررسی قرار گرفت.

فروزنده ادامه داد: با توجه به اینكه مجلس شورای اسلامی فرصت اقدامات كارشناسی برای ادغام وزارتخانه‌ها را ندارد، دولت تمام جوانب آن را بررسی و نتایج آن را از طریق لایحه ارائه می‌دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز